HIJ IS BETER! laat het slotje maar komen:-D

Hoe is de temeratuur nu?

Ik heb nl van de ha geleerd dat je nooit moet temeraturen als ze net wakker zijn omdat die dan nog vrij hoog kan zijn omdat ze warm in bed liggen. (doe het zelf ook hoor ) Maar als hij dan indd verhoging ofzo heeft doe ik het een half uur later nog een keer (arm kind) en meestal is hij dan indd gezakt.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@Michelle: ik had hem niet meteen getempt toen hij uit bed kwam
hij had eerst melk gedronken en een boterham gehad. denk dat het ongeveer half uur 3 kwartier daarna was

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

En ja nog steeds zijn we bezig. zn temp ligt alweer over de 38
en heeft weer diarree erbij…hij wordt ook drukker en drukker en drukker…
altijd als hij zich nie tlekker voelt.

Ik zou morgen toch de ha opnieuw bellen, dit kan zo niet door gaan.

Liefs Michelle

dat wil ik wel michelle maar morgen werkt JUIST die dokter die rico’s uitdroging niet had gezien en gewoon overal pcm en vaseline bij voorschrijft… woensdag werkt onze eigen arts…
hij is echt niet te genieten pff ik ben echt op van binnen weet je dat? ik kan terug blijven gaan maar ik heb al een beter idee, ik bel morgen de KNO arts gewoon op.

Precies, KNO of anders naar de eerste hulp. Dit kan zo niet doorgaan, wat zielig.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

echt he Mriek, ik voel me zo langzamerhand een zeur worden.
maargoed en het lijkt me ook stug dat hij nu pas als bijwerking diarree heeft van de antibiotica, zeker omdat het vandaag de laatste dag is (alleen morgenochtend nog dan)

Jij zeurt niet, je klaagt terecht over je alsmaar zieke kind. Niemand hier vindt je een zeur, dat weet ik zeker!

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b3.lilypie.com/Qcaup2.png" alt=“Lilypie Derde Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 26 Jul 2010 19:56:19

nee jullie niet, maar als ik telkens terug moet naar de dokter… ja ik weet niet
ik doe het natuurlijk voor Rico en het gaat om hem, maar je voelt je zo bezwaard ofzo op de 1 of andere manier.
anderzijds heb ik er zware lak aan en moeten ze hun werk gewoon goed doen denk ik dan… maar toch. elke keer van: hee daar zijn we weer!
zij weet het dadelijk ook niet meer en dan?? wat nou als niemand het weet!

Inge, wat kan jou het schelen? Die artsen zijn ervoor om jouw mop beter te maken en als dat (nog) niet is gebeurd, ga je gewoon terug. Dat is toch logisch? Laat ze maar denken wat ze willen! Je bent gewoon een goede moeder die het beste voor haar kind wil! Ik hoop wel dat het nu de betere kant op gaat, want dit topic wordt nu erg lang en dat is niet de bedoeling. Rico moet beter worden! Al moet je er 50x voor terug bij wijze van…die artsen moeten toch weten wat ze moeten doen?

Groetjes Rainbow, trotse mama

ja daar zou ik wel vanuit moeten gaan, maar tot nu toe weten ze het ook niet dus wat dan…

Niet voor de artsen gaan denken Inge. Jouw kind moet beter worden en dat is het belangrijkste. Niet bij nadenken wat de artsen denken als je alweer belt. Gewoon morgen je KNO arts bellen, want dit kan zo niet langer. Lieverd, je wil gewoon het beste voor je kind. Je kan hem niet zo door laten lopen. Laat ze er maar naar kijken, totdat ze weten wat het is.

Heel veel sterkte!

Dikke knuffel,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Meid meid wat krijgen jullie het voor de kiezen zeg. Bah!
Elke keer als ik 's avonds kijk dan denk ik, zal het nu beter gaan en ships weer niet.
Hoe was zijn temp dan toen hij net naar bed ging?
En inderdaad net wat jezelf al zegt en de andere ook, morgen weer gaan bellen.
Je bent geen zeur want dit gaat over de gezondheid van rico en dat gaat boven alles.
Zit te denken he, hebben jullie wel eens aan een second opion gedacht, gewoon eens na laten kijken in een ander ziekenhuis als dit niet beter wil worden zo.
Zit maar gewoon een beetje mee te denken hoor, bedoel het goed.

Gr Patries

@Sandra: weet ik en tuurlijk wil ik dat, en doe ik dat ook maar het is meer van: pff machteloos…

@Patricia: 38,6 was het.
en diarree waterdun.
ik zag dat het diarree was door de vliesjes die er bij lagen. en het rook ook echt vies weer.
enne ik kan wel een s.o vragen maar waarover? zn keel/neus amandelen?
ik weet het ook niet meer waar het nou aan ligt… en wat moeten ze nou nog onderzoeken het is telkens wat anders.
misschien dat het met elkaar toch in verbinding staat maargoed ik ben geen arts.
ze moeten m gewoon echt goed nakijken

Snap je wel inge hoor, zoek ook maar wat.
Frusrerend zo he. Mischien kun je eens een balletje opgooien
om hem eens binneste buiten te laten keren, al is het voor de zoveelste keer.
Je zou toch denken dat hij no moet gaan opknappen.
Probeer het ba;lletje eens bij hun te leggen, heb ik met mees ook wel eens gedaan.
Gezegd van: en wat vinden jullie er nu eens van dat dit zo aan de gang blijft, wat gaan we er nu aan doen, wat is jullie advies want dit kan zo niet.
Al snap ik lieve inge dat je met je handen in het haar zit meid, maar nogmaals probeer mee te denken.

Hmm 38.6 toch weer en diaree, toch weer aan de hoge kant.
Je zou zeggen dat het lichaampje bezig is om tegen iets te vechten, maar wat!!!
Wat jezelf al zei straks toch maar weer gaan bellen morgen.
Sterkte meid.

Gr Patries

Gewoon bellen morgen Inge!!! en anders laat je het Rijco maar doen

Liefs Michelle

Heel goed mirema, niet aan gedacht. Hebben we met mees ook een keer gehad dat mark er zo genoeg van had. Die is wat mondiger als ik, toen kwamen ze wel.

Gr Patries

Morgen bellen en eisen dat er wat beter naar die kleine man gekeken wordt! Klaar ermee! Is toch niet normaal dat-ie zo blijft tobben?!

Groetekes, Sje

weet ik meis… is ook heel lief ik waardeer het ook echt!
ik vind het alleen maar fijn dat mensen met me meedenken… want ik weet het echt niet meer. ergens hoop ik dat iemand zegt: DAT is het! en DAT helpt!
en hoppaa het is over… haha mooie droom he
tja ik weet het boven de 38 is al koorts maar boven de 38,5 toch hoge koorts.
en hij ligt nu behoorlijk te zweten in zijn bed terwijl het aan de frisse kant is daar…
heb m in een onderbroekje in zn slaapzak gelegd…
even kijken hoe de nacht gaat.

Hoop voor je dat jullie de nacht een beetje door komen, en morgen huppetee bellen weer. Net wat sje zegt tis klaar ermee.
Denk ook ff aan wat mirema zei he, mischien een idee dat rijco eens belt.
Ga echr duimen dat het beter gaat worden nu.
Dikke knuf, en probeer lekker te gaan slapen.

Gr Patries