Hij heeft gestaan!

Hoi hoi, nou we hebben weer een mijlpaal beleefd met Lucas. Hij is nu net 6 maandjes en tóch heeft hij al helemaal zelluf tegen de bank aangestaan, met zijn voetjes netjes op de grond. En trots dat ie keek joh. Ha, mijn zoon… Oke, dit duurde maar 2 minuutjes en net toen ik zijn zus Veronica wilde laten zien hoe knap haar broertje is (wat haar trouwens helemaal geen sikkepit kan schelen, maar goed je moet het nu eenmaal aan iemand kwijt), liet ie zich vallen. Uiteraard viel hij in mijn armen, aangezien die wel klaar hingen om hem weer op te vangen. Maar het kereltje deed het toch maar mooi! Zitten kan ie nog niet echt, tenminste niet helemaal los, wel al in de bank hoor, maar stáán, poeheee, daar draait hij zijn handje niet voor om. Ik hoop snel een foto te plaatsen waar hij staande op te zien is. Nou, misschien geen wereldnieuws, maar ik vond het toch byzonder genoeg om ff te melden hier. Toch gek, was zijn toekomst beeld in het begin heel somber, moet je nu eens zien!!! Sterke vent he…

groetjesss Monique

Hee knap hoor lucas…

nog even monique en Lucas loopt je zo achterna…

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

Wowwwwwwwwwwwwww nog even en hij loopt zo weg, kan me voorstellen dat je supertrots bent!!

Liefs, Els

Volgens mij stond je er met een hele grote smile!

Kussies

Jeee das kanp zeg
Daar mag je inderdaad supertrots op zijn

Liefs Francis en Kevin

wauw goed hoor jij hoort ook bij de snelle hoor.

goed zo

Lekker he zo trots de verhalen van je kids hier neer zetten!

Goedzoooooo

Groetjes Nathalie

Soheeee, dat is snel!
(en waarom wist IK van niks?!?)

Suus.

quote:
Soheeee, dat is snel! (en waarom wist IK van niks?!?)

Suus.

Haha Suus, ik had het toch wel verteld volgens mij hoor!!! Maar ja, ik lijk toch al zo´n opschepper wat mijn kinderen aan gaat hihihihi. Kan me niet voorstellen dat ik het niet verteld had, vast je “ontzwangerhormonen” dat je het niet onthield of zo (maar het kunnen natuurlijk ook die van mij zijn haha).

groetjes Mo