Hoi hoi, nou we hebben weer een mijlpaal beleefd met Lucas. Hij is nu net 6 maandjes en tóch heeft hij al helemaal zelluf tegen de bank aangestaan, met zijn voetjes netjes op de grond. En trots dat ie keek joh. Ha, mijn zoon… Oke, dit duurde maar 2 minuutjes en net toen ik zijn zus Veronica wilde laten zien hoe knap haar broertje is (wat haar trouwens helemaal geen sikkepit kan schelen, maar goed je moet het nu eenmaal aan iemand kwijt), liet ie zich vallen. Uiteraard viel hij in mijn armen, aangezien die wel klaar hingen om hem weer op te vangen. Maar het kereltje deed het toch maar mooi! Zitten kan ie nog niet echt, tenminste niet helemaal los, wel al in de bank hoor, maar stáán, poeheee, daar draait hij zijn handje niet voor om. Ik hoop snel een foto te plaatsen waar hij staande op te zien is. Nou, misschien geen wereldnieuws, maar ik vond het toch byzonder genoeg om ff te melden hier. Toch gek, was zijn toekomst beeld in het begin heel somber, moet je nu eens zien!!! Sterke vent he…
groetjesss Monique