Steeds maar weer hoor ik goh wat is Ruben weer verandert zeg.
en dan denk ik altijd ach dat valt toch wel een beetje mee?!
Maar nu hij de afgelopen weken zoveel bij mijn ouders is geweest
snap ik dan eindelijk wat de buitenstaanders bedoelen.
Jeempy wat veranderen die kleintjes snel zeg.
Toen hij naar oma ging kon hij een beetje kruipen en tijgeren.
en toen heb ik voor de grap de opmerking gemaakt van: Nou krijg ik hem weer lopend van je terug.
Nou dat is dan niet gelukt maar hij kruipt nu zo snel!!! ongelovelijk, en kan mamaaaa zeggen en vanmiddag hoorde we voor het eerst omaa
En zitten durfde hij maar niet uitzichzelf omdat hij in het begin zo lelijk terecht is gekomen maar nu kruipt meneertje gaat zitten dan op zijn knietjes (net een kleine hamster )
En probeert dan te staan en langs de bank te lopen.
Pracht gezicht!
Verder is zijn gebit ook aan de inhaal race begonnen in 3 weken tijd heeft hij er 6 tanden bij (zo zielig) 3 zijn er helemaal door de 4de bijna en de andere 2 staan op door breken.
Hij heeft verder even behoorlijk moeten wennen aan het nieuwe huis, de vorige week ging het dan ook niet zo lekker hier, maar deze is week is hij weer een engel en zo vrolijk! en maar lachen en lachen.
Ik zou nog wel veel meer kunnen vertellen, maar het word nu een beetje erg langdradig dus dat bewaar ik voor een volgende keer.
heb nog geen nieuwe foto van Ruben of het huis maar dat komt wel als alles hier weer een beetje rustiger word.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben

10-10-01
" border=0>" border=0>
[/img][/img]