Hier wordt je echt ziek van

pffffffff de centraledeurvergrendeling van de auto doet het niet meer
nu belt net de garage op en zegt ga maar ff zitten ik hoor toon zeggen ik zit zeg het maar.

want denk je 600 piek kost het pfffffffffff en dat altijd weer in dec ik wordt er dus echt niet goed van elk jaar gebeurd er wel wat ik dec wat gruwelijk veel geld kost.
ik baal hier van bah bah en de auto is nog geen 3 jaar od maar er zit op dat electronisch onderdeel geen garantie meer.
bleeeeeeeeee

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!

ja inderdaad dat is echt balen.

hoop maar dat het snel gemaakt is, en ja dat net voor de feestdagen… grrr echt balen ja

Jeee das klote zeg en niet niks 600 piek pffffffff en dat in december
echt balen hoor
Kan je dat niet via de verzekering terug krijgen ofzo

Liefs Francis en Kevin

Pffff das een hoop geld!! Maar wat dacht je van hier die bril was ook ff duur, maar ja wel nodig!!

Groetjes Nathalie

Wij hebben net de allergrootste TV gekocht die mogelijk was hihihi Geld moet rollen dames (maar liever aan echt leuke dingen toch???)
Groetjes, Els

ja toon was dus echt pissig hij komt op de garage ze moesten het onderdeel bestellen dus moeten terug komen

toon vraagt wat is er kapot het hele ding

nee zeggen ze er is een relais kapot
toon zegt kunnen je dat niet vervangen
ja dat zou wel kunnen maar daar beginnen we niet aan

toon ja daaaaaaaaag mooi is dat en opel zelf stuur maar op dan de auto kan ook met de sleutel opslot dus kan wel ff missen
ja dat deden ze ook niet

nee tuurlijk niet relais vervangen kost misschien 100 hooduit 200 piek.

toon zei nou ja dan moet het maar he

en wat denk je hij loopt naar buiten doet de automatiche vergrendeling het weer.

toon zei tegen mij ik heb ze te wachten ze bekijken het maar zolang hij het weer doet kom ik niet terug hahahahaha

we gaan nu kijken of er een garage is die het relais wil vrvangen
slaat toch nergens op wel dan.

bri

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!

Geldklopperij noemen ze dat, niet in trappen dus!!

Groetjes Nathalie

jaja, erg balen ja. Ik weet er helaas alles van. Grmbl. Uitlaat van auto moet dringend vervangen worden. Het lijkt wel een Harley! Klinkt misschien wel stoer, maar zo komt ie in januari beslist niet door de keuring. En Lucas moet nu dringend zijn nieuwe autostoel. Jochie blijft groeien! Is bijna 6 maanden maar maxicosi past voor geen sikkepit meer. Ach en zo zullen er nog wel meer kosten zijn… we gaan weer vrolijk verder dames!
groetjessss

M. Versteegh