Hier volgt een bizar verhaal

Oh geve ze het niet af bij de buren dan??

Enne AR is Nutrilon Anti Reflux. Daar zit de nutriton al in en het eiwit en vetgehalte is aangepast zodat ze ook minder spugen. Het staat als dieetvoeding aangegeven maar je kan het gewoon overal halen.

Groetjes,

Michèle

goeie morge…
ben echt gaar pff

maare… ik heb special care van het kruidvat en daar staat ook dieetvoeding op.
en bij ingredienten staat dan;
plantaardige olien (met gestructureerde vetten), gehydrolyseerde wei eiwitten.

staat dat er ook bij jou op?
want op dit pak staat alleen:
bij krampjes, moeizame ontlasting en verkleint de kans op koemelkeiwitallergie.

wilde even checken of dat er zo bij dat pak van jou ook opstaat??

en ik wist het, spugen is weer terug bij af
zo gauw ik denk het gaat goed want hij heeft een dag ofzo amper tot niet gespuugd en daarna was het weer zover

[img]http://lilypie.com/pic/090125/QCBl.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/USuWp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ik heb het nu niet meer want Morgan is nu over op gewone voeding, met nutriton, ben van de AR afgestapt om het daarna allemaal af te bouwen. Dus je moet even op de site kijken of anders bij het kruitvat de pakken even naast elkaar houden. Schrik niet de AR is wel 13 euro.

Groetjes,

Michèle

pfoe ja ik betaal nu maar bijna 9 euro

rico heeft net nutrix (normaal) gehad met de 3 standen speen van bfree.
ook nu ging het wel best snel, 10 minuten ofzo maar het loopt tijdens het drinken in ieder geval niet meer langs zn mond helemaal en hij deed het eigenlijk wel goed moet ik zeggen.
wel weer heel zijn luier vol gepoept maarja zn maag/darmpjes moeten er natuurlijk aan wennen.
gelukkig NET NIET boven zijn luier uit, die had ik aan de achterkant met toeval wat hoger zitten
hij heeft niet gespuugd net als normaal, ja een half mondje ofzo nog niet eens volgens mij. maar dat is dus niet erg.
was toch weer spannend
heb ook de level 2 binnen nu dus die zet ik op zn fles ipv die level 1, kan natuurlijk zijn omdat hij te hard moet zuigen dat zn nekje weer aanspant en hij daardoor weer die prikkels heeft en spuugt. het is maar uitproberen natuurlijk maar ik laat wel weten vanmiddag hoe het met die 2 standen is gegaan

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Het is even zoeken. Morgan krijgt haar nutrix nu met avent en 3 standenspeen want anders gaat ie niet door het ventiel van de Dr brown met en nutrix en nutriton. ik wil als ze van haar verkoudheid af is de nutriton proberen af te bouwen maar nu nog niet want anders krijgt ze helemaal niks binnen.

Groetjes,

Michèle

nee precies en anders is het ook teveel voor dr denk ik.
precies hetzelfde in principe wat ik met rico heb alleen dan met het veranderen van dr ochtend fles in een papfles en dan ook nog is de tijd afbouwen van de laatste fles en het inbakeren van de nachten.
ik probeer eerst zo die pap in de ochtend, en gaat dat een paar dagen goed, verzet ik m naar de laatste voeding. en dan is kijken hoe hij het die nacht doet.
gaat dat goed dan kijk ik wel wat ik dan doe, waarschijnlijk leg ik m dan in zn eigen bed MET bakerdoek, want dat is natuurlijk ook nog een opgave s’nachts.
gisterenavond had rico onder temperatuur, 36.3
ik heb maar een kruik gemaakt, maar had ik niet meer moeten doen?
hij had het s’nachts bloedheet hahaa, germ dus die kruik weggehaald en 1 dekentje eraf en dan lag ie alleen nog in zn doek en een dekentje want het is normaal zo’n kou kleum dus hij heeft altijd 2 dekens nodig. maar ja komt goed

Morgan krijgt 2 nutrixflessen he. 1 's morgens en 1 's avonds.

Enne Hier nog zo;n kouwelijk ding. Alleen hier zijn de kruiken niet aan te slapen nu. Maar ja is ook niet zo gek als je niet lekker bent.

Groetjes,

Michèle

Hey michelle …

gaat het nu goed met papfles savonds? was eerst toch tobben? Slaapt ze er beterder en rustiger op?

heb net het ziekenhuis gebeld, want rico was weer zo aan het huilen, zn hele gezicht was bijna paars ervan.
ook ik ben het helemaal zat nu.
ze zeiden dat hij 6 maart een afspraak had ik zo; nee echt niet zolang ga ik niet wachten.
zij zo: wat zijn de klachten nu die nog niet verteld zijn? ik uitleggen.
zei ze: ik overleg even met de kinderarts en dan bel ik u vanmiddag terug.
okee dan maar weer.
ik zei ook dat hij constant huilt eerst sliep ie overdag een half uur tussen de voedingen nu maar 15 min. en dat hij wel rechtop wil maar niet liggen.
vroeg ze of ik dacht dat het met de voeding was…tja ik weet het niet hoor, ik denk zoveel als ik dat allemaal moet gaan zeggen dan weten jullie dadelijk van gekkigheid niet meer wat er onderzocht moet worden."

ik zie nu bij rico dat hij overal bultjes heeft in zn nek hals en een paar bij zn wangetje. kan dat van de luuf komen? of eerder warmtebultjes?

xx

Ja het gaat met de papflessen goed mini-boy. Ze krijgt nu om 18.00 pap en dan om 20.00 gaat ze lekker slapen, dan maar ik haar om 22.00 wakker voor der laatste gewone fles en daar drinkt ze dan de enne keer 140 en de andere keer 160 van. En dan slaapt ze in princiepe door tot 6 uur als ik haar wakker maar af en toe een keer een tul nodig maar meer niet, alleen de laatste nachten is het dus hoesten en huilen.

Enne erg is dat het Inge. Ik heb dan zoiets van he jij hebt gestudeerd, als ik wist waardoor iets komt bel ik jullie niet. Maar ben je al terug gebeld??

Groetjes,

Michèle

hee ja ik ben NET terug gebelt, had inmiddels al 2x gebeld WEER. ik denk het is goed met jullie
maar goed eigelijk zou hij pas 6 maar kunnen dus, maar omdat ik het hele verhaal had uitgelegd wilde hij rico GELUKKIG morgen zien om 12:45 uur…ooh my god echt ik ben dood zenuwachtig.
ik heb anderhalve kant volgeschreven hoe zijn dagindeling is hoeveel flessen die krijgt en hoeveel cc en hoe alles gaat incl. tijden
hopelijk doet hij er iets mee

Niet zenuwwachtig zijn. Vanavond even met je vriend gaan zitten en alles rustig opschrijven ook wat hij aan rico ziet. Ik neem aan dat hij werkt en rico daarom minder ziet dan jij?? Wij merkten namelijk dat Mervin wat objectiever was daardoor hij zag soms net iets meer. Dat opschrijven. Als het niet van toepassing is filterd hij het er wel uit. Mijn ervaring is dat artsen dit alleen maar prettig vinden want ze hebben alles in 1 oogopslag, jij hoeft niet te hakkelen en niks te vergeten en ze komen sneller to the point. Enne hou ons op de hoogte he, Enne mochten ze niks vinden schaam je niet, je weet dan dat dat het niet is.

Groetjes,

Michèle

mijn vriend klust bij hij is gedeeltelijk afgekeurt vanwege zijn rug en knieen (heeft te veel uper werk gedaan)
dus hij klust bij omdat we het anders ook niet redden.
maar ik zie juist meer dan hij hij heeft zoiets van; jij voelt dat beter aan als ik.
en dat is ergens ook wel zo ik voel zoiezo altijd heel veel dingen heel snel aan.
maar goed ik heb het op papier geschreven
zijn dagschema etc etc, en aan mn vriend laten lezen en hij zei ook dat dat het eigelijk wel was, hij zei dat het zo duidelijk was en dat echt de punten zijn beschreven waar het om gaat. niet de kleine poespas eromheen zovan: tandjes, spuitluiers haha want dat heeft er niks mee te maken.
maar hij zal zelf wel vragen stellen morgen als hij nog wat wil weten.

nee ik zal me nie schamen maar ik denk dat ik dan alleen maar nog ongeruster ben…want wat is het dan WEL…

Oke, ja ik ga daar niet over oordelen, mijn vader klust ook bij. Hij is jaren geleden al afgekeurd. 58 jaar en stijf van de reuma. Alleen hij kan gelukkig nog wel tekenen en soms verkoopt ie dan ook wat stukken.

Maar klinkt goed toch dan?? Nu morgen rustig afwachten. En ja dan moet je gaan zoeken helaas, dus ik hoop voor je dat ze wat gaan vinden dan kunnen ze al meteen wat doen.

Groetjes,

Michèle

ja… ik weet het.
ik ga maar slapen want ben zoiezo al zelf grieperig aan het worden en dat wil ik voorblijven kan het er nou effe nie bij hebben.
en sorry van het gezeur allemaal. maar ja het zit allemaal gewoon tegen de laatste dagen met mn schat.

Ha ha ha tegen mij mag je zeuren hoor meid. Enne ik ga zo Morgan de laatste fles geven. Ben benieuwd door dat ik zo laat thuis was gister zit er nu maar 3 uur tussen de flessen… Ach morgen weer alles op schema.

Groetjes,

Michèle