Hier sneeuwt het ook

Even een paar kiekjes van Morgan in der sneeuw. Na even wennen vond het erdoor lopen wel leuk, maar zitten erin is niks

Het bewijs dat het er ligt (onze tuin)

stappe stappe stappe

Best diep nog

Erin zitten is dus niks

Groetjes,

Michèle

Had ze net op je hyves bewonderd. Leuk zijn ze! Mooi pakkie ook.

Hier sneeuwt het ook nog steeds. M’n auto is inmiddels ingesneeuwd. Zou het dan eindelijk weer eens een witte kerst worden?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Gezien de temperaturen de rest van de week krijgt dit pak sneeuw geen kans meer om helemaal te smelten, dus ja, we hebben een witte kerst!

Ik las overigens deze week ergens dat het officieel witte kerst heet als in De Bilt op 1e kerstdag de hele dag een ononderbroken pak sneeuw ligt (dus niet overal een pufje sneeuw, maar echt een sneeuwdek).

Groetekes, Sje

Wat een leuke foto’s!!!

Ik weet niet beter, dan dat we pas spreken over een witte kerst als alletwee de dagen in de bilt sneeuw ligt

Ik heb de voorspelling gezien voor eerste kerstdag en op rtl geven ze 65% kans op neerslag en de nos 30%
Ik hoop toch echt dat de nos goed zit hoor. Anders zit ik alleen met Dylano aan het kersteten
Tweede is minder erg want dan krijgen we visite en is madelon met der vriend ook thuis.
Arme René

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@Michelle…René zal zich nu wel weer suf moeten vegen! Er is geen beginnen aan zo! Zit hij ook op de strooiwagen? Wel goed dat René en de andere sneeuwwruimers er zijn, anders zit je echt helemaal vast! Wij hebben onze kraamvisite in Ede maar afgezegd…

@Michele, wat een gave foto’s ook (heb net op het zwemmen gereageerd)! En dat sneeuwpakje is ook wel erg handig! Waar heb je die vandaan?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja je hebt gelijk, moeten beide kerstdagen zijn Michelle!

Groetekes, Sje

Mijn stiefvader komt ons met de auro halen en die rijd ook regelmatig in Duitsland met winterbanden dus die draait zijn hand er niet voor om en ze brengen ons ook weer thuis.

@ Rainbow. Bij de H&M. We konden nergens wat vinden en zij hadden deze 30 euro maar nu zijn geld meer dan waard. Ik moet wel zeggen we hebben het al even hoor.

Groetjes,

Michèle

@rainbow
Hij zit niet op die wagens die op de snelweg rijden, maar voor de binnenwegen (als die al gedaan worden) en de fietspaden.
Morgenvroeg om 7.00 uur gaat zijn dienst in t/m met volgende week maandag 7.00 uur.
En als ik dan de voorspellingen zie, denk ik dat ik veel alleen in me bedje lig van de week.

Hier schijnt trouwens intussen de zon

Liefs Michelle

Te snel geroepen het sneeuwt weer

Liefs Michelle

Haha, ja… hier ligt inmiddels ook een dik pak sneeuw!! (Net als bij Michelle)
Je kan hier geen onderscheid meer maken tussen de sloot, het pad en de weg…
Zo meteen als Seth wakker is gaa we hem ook in zijn skipak hijsen en een rondje op de sneeuw maken.
En kijken of hij het wel wat vindt om er in te kruipen
Leuke foto’s Michele

Liefs, Anne

Noah vondt het helemaal geweldig in de sneeuw vanmiddag… De sneeuw zat hem in zijn laarsjes, achter zijn handschoenen en vooooral in zn gezicht… doordat je geen onderscheidt kunt maken van de stoep of de straat viel meneertje voorover recht met zn snufferd in de sneeuw hahahaha, dat vondt ie niet echt prettig, maar heeft zich verder goed vermaakt… Ik zag net op buienradar, dat er morgen NOG VEEEELLL meer aan komt…!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Nou wij hebben vanmiddag een gezellig tochtje met Seth op de slee gemaakt!
Hij vond het erg leuk, en wees naar alle sneeuwpoppen ed.
Toen hebben het hem ook nog even in zijn skipak in de sneeuw gelegd voor wat kiekjes
Hij had’daarna vuurrode wangen, en was snel moe vanavond, lekker zo buiten
Liefs, Anne

Van mij mag het gaan dooien. Ik moest met de fiets naar me werk en als het morgen nog zo is moet ik thuis blijven want dan kan muppet niet naar de creche enne haar voorop op de fiets meenemen zoals pappa al voorstelde doe ik niet en hij ook niet. Ben al onderuit gegaan.

Groetjes,

Michèle

Hier heeft de sneeuw wel een voordeel. de bus rijdt niet dus kan ik niet op mijn werk komen. Marco moest al om 6 uur beginnen dus ik kon ook niet mee rijden en heb wel twee schoonzussen hier in de buurt maar die hebben zelf allebei vrijgenomen vanwege het weer. Dus heb lekker vrij vandaag.
@rainbow skipakjes zijn uitverkocht bij de h&m konden hier helemaal geen geschikt skipakje vinden heb er nu dus maar een via marktplaats aangeschaft want ik wilde er wel een hebben. Enigste wat er hier nog te krijgen was was een lelijk 2 delig skipakje bij Prenatal. Maar goed het skipakje wat ik nu heb ziet er werkelijk als nieuw uit en is nog leuk ook. Kwam ook bij H&M vandaan die hebben wel de leukste vind ik.
@michele zou ik ook niet doen op de fiets met haar, veel te gevaarlijk nu. dus wat dat betreft zou het wel lekker zijn als het gaat dooien

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wat een leuke foto’s Michelle.

Ik heb de afgelopen dagen ook heel wat sneeuwfoto’s gemaakt. Echt zo ontzettend leuk. Hij vind het helemaal geweldig om in de sneeuw te spelen.

Helaas heb ik er vanmorgen 1,5 uur over gedaan om op mijn werk te komen. En dat terwijl het maar 23 kilometer is. Voor vanmiddag voorspellen ze weer een flink pak sneeuw. Gelukkig werd hier al voorgesteld om ipv tot 17.00 uur lekker rond 15.30 uur naar huis toe te gaan. Werk bij een detacheringsbureau dus toch ontzettend rustig nu.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik ga ook gewoon 15.30 weg hier. Dat half uurtje haal ik een andere keer wel in. Want ik heb geen zin om met de fiets vast te komen te zitten.

Morgen ben ik vrij en daarna nemen we het wel dag voor dag. Als alleen de trams maar gingen rijden dan ben ik al gered.

Groetjes,

Michèle

hier ook flink sneeuw en er komt nog meer aan voorspellen ze!
en ik moet zo gaan werken en een route rijden tot 23.00
ooooo wat een schrik heb ik. ja de clienten moeten toch verzorgd worden vannavond.
Ik belde al met mijn werk op evt 1 man extra personeel in te zetten vannavond maar nee dat doen ze niet!
Zal dus een late worden vannavond! zal blij zijn als ik weer thuis ben.
morgen vrij en woensdag zien we wel weer.

Groetjes Gytha

Ja jij kan je werk helemaal niet ‘vergeten’ Gytha. Ik probeer vandaag alles te boeken dat ik heb aan opdrachten. Typen komt later wel. Maar die mensen hebben zeker zorg nodig. Ben je wel met de auto dan of moet je met de fiets? Want das helemaal geen doen nu lijkt me.

Groetjes,

Michèle

nee wel met de auto mar bij die mensen in de straten zal het spiegel glad zijn denk ik want dat is het hier ook. hoop dat de doogaande wegen een beetje te rijden zijn.
Nadeel van de zorg he!

Groetjes Gytha

Ja das zeker het nadeel. Maar ja ik ga zo maar eens op huis aan. Mervin moet even een boodschap doen. Gewoonlijk gaan we samen, maar das nu niet te doen met muppet.

Groetjes,

Michèle