Niet dus.
Huilen, brullen, krijsen enz enz enz
Niet slapen, enkel en alleen op schoot.
Gelukkig nog wel goed eten en drinken.
Pfoei, vermoeiend hoor.
Ze is weer snotjeverkouden en misschien de tanden?
Tessie

Niet dus.
Huilen, brullen, krijsen enz enz enz
Niet slapen, enkel en alleen op schoot.
Gelukkig nog wel goed eten en drinken.
Pfoei, vermoeiend hoor.
Ze is weer snotjeverkouden en misschien de tanden?
Tessie

ahhhhh tessie
wat balen nou zeg!! niet weer een griepje onder de leden?? en inderdaad de tanden??
daar heeft ze wel last van he!!!
balen meid!!
wel fijn dat ze goed eet en drinkt…!!
nou sterkte meid…hopen maar ze vanacht wel goed slaapt!!!
succes lieve groet janneke en hannah
vermoeiend is dat he!! Ppffff, sneu voor jullie allebei. Heel veel succes en laat je anders even aflossen!
[/url]
Nou, dat weer een griepje lijkt het wel op.
We zullen wel weer zien.
En wat betreft de tanden…haar hand zit nu continue in de mond en je ziet echht een grote bobbel met witte streep. We hopen toch echt dat ze niet van elke tand zolang last zal hebben!
Gelukkig is heht morgen weer oma-dag!
Soms is werken zo gek nog niet!
Tessie

Ja om gek van te worden hé?!
hier gaat het nu vanaf zondag al zo.
Maar ik moet dit meteen weer afkloppen, want vanmiddag is hij gaan slapen zonder huilen en het is nog steeds stil.
Dus ik hoop dat ik over een kwartiertje weer eens een big smile te zien krijg want die heb ik ook al een paar dagen moeten missen.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben

hai tessie
nou volgens mij breekt de tand dan door hoor!! en dan gaat het meestal de goeie kant op!!
hopen dat hij snel komt!!
en marianne ik hoop ook dat je die lach te zien krijgt dan je er weer even tegen!!
succes dames!!
lieve groet Jan en han
quote:
en marianne ik hoop ook dat je die lach te zien krijgt dan je er weer even tegen!!
Ik kreeg me toch een big smile!!
En meteen er achter aan een heel brabbel verhaal.
En voor de rest van de middag was hij redelijk vrolijk op een driftbuitje na dan.
Dus hij is nog niet helemaal de oude, nog erg hangerig maar hij heeft weer eens gelacht en gebrabbelt.

Nou op het moment ligt hij beneden in de box te gillen, en zodra ik om het hoekje kijk begint hij te lachen.
Boefje is dot hoor!

Zo Tessie, je zal wel blij zijn dat je vandaag gewerkt heb
Oma-dag… hahahah
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Heerlijk gewerkt vandaag. Alhoewel…het is smoordruk.
Maar ook bij oma was het gillen in de box. Zodra je uit het zicht bent en als je weer tevoorschijn komt lachen!
Dus…tijd om aan te pakken dat kleine dametje van ons!
Tessie

en Ruben was vandaag een engeltje bij oma.
Hij wou alleen niet eten, maar toen ik terug kwam van het boodschappen doen ineens wel!

Nou ik dacht het ergste gehad te hebben, nou mooi dus niet.
Vanmorgen onder het eten huilen!!! en dreinen.
dus heb ik net in de box gelegt en krijsen.
Maar nu is het dan eindelijk rustig hij heeft het toch een dikke 20 min volgehouden.
Vind er zo echt even niks aan, het is echt waar een pracht kereltje maar die hangperiode’s vind ik maar helemaal niks.

ja balen he!! vol houden hoor ze zijn slimmer dan je dnkt en voor je het weet heb je hem weer gepakt en dan weer lachen ze moeten zichzelf oook leren vermaken!!
succes marianne!!
lieve groet van Janneke en Hannah
quote:
ja balen he!! vol houden hoor ze zijn slimmer dan je denkt.
Zeker weten, dus ik laat hem lekker in zijn sop gaar koken, en het valt me op dat hij zich er uiteindelijk wel bij neerlegt, en gaat spelen.
Maar ja dat gekrijs dat gaat soms door merg en been, verschrikkelijk geluid maar ja ook hier moeten we weer door heen.

ja inderdaad marianne
ik kan ook niet echt tegen dat gekrijs!! haha!!
ja hij kan het wel…op een gegeven moment houden ze er dan mee op!!
succes ermee!! lieve groet janneke en hannah
Hier gat het net zo…
Die hangperiodes zijn alles behalve leuk.
Maar vandag gat het prima. Ze is goed op dreef en heeft wer eens en keer heerlijk lang in de box gespeeld.
Tessie