Hier maar even kijken


#1

Hallo allemaal,

Samen met mijn vriend (33) woon ik (31) in een klein dorpje bovenin Friesland. Wij zijn de trotse ouders van Fabiënne, geboren op 18-08-2009. Ook hebben we nog 2 hondjes, een Beagle en een Franse Bulldog. We wonen in een inimini-klein huisje, maar met een hele grote tuin, waar Fabiënne straks lekker in kan spelen.

Ik zat hiervoor op een andere babysite, maar dat werd een beetje te triest voor woorden (tot uitschelden aan toe). Hoop dat het er hier wat volwassener aan toe gaat (het ziet er iig al een stuk beter uit ).

Liefs Rijafa

Gewijzigd door - Rijafa op 01 May 2010 14:38:48


#2

Welkom!

Ik ben Anne, 21 jaar en moeder van Seth van 16 maanden.
Wij wonen met z’n drieen in Rotterdam.
Helaas zonder tuin

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#3

Welkom! Ik ben de moeder van Erik, hij wordt bijna 2 jaar. Samen met m’n vriend wonen we in Drenthe, ook in een dorpje. We hebben nog 3 katten, dus ook bij ons een gezellig drukke boel. Ik kan wel zeggen dat het op deze site heel gezellig is, scheldpartijen heb ik nog niet meegemaakt. Veel plezier hier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#4

welkom welkom

ik ben mama van 3 jongens 27 jaar getrouwd met manlief 36 jaar
oudste zoon 9 daarna 1 van bijna 7 en nog een ukkie van 2,5
en binnekort hopelijk ook eigenaar van een franse bul

veel plezier hier op de site

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag


#5

Hi ik ben michèle, nog net 30 jaar en ga volgend jaar trouwen met de pappa van Morgan (37 jaar) . Wij wonen in Den Haag met 5 katten en tuin

Groetjes,

Michèle


#6

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra, 29 jaar en woon samen met mijn man en ons zoontje Tim van 22 maanden in Noord Holland.

Groetjes,
Sandra


#7

Welkom hier!

Ik ben Marloes, 24 jaar en mama van Luka ( 9 maanden). Ik ben bijna 3 jaar getrouwd met mijn man, 30 jaar en we wonen in Noord-Holland met onze 4 katten samen. En een tuin!

Veel plezier hier!

Groetjes, Marloes