Ikke ben dus nieuw, heet Leo en heb samen met mijn vrouw Alie een zoontje van bijna 5 maanden. Met z’n tweetjes zijn we 93 jaren jong! Ik zal voorlopig nog geen junklid worden -waar moet ik de tijd weghalen- met zo’n klein mannetje over de vloer. Ik vind de site erg leuk en als beginnend vader erg leerzaam. Groetjes Leo.
Hier is Leo!
Hoi Leo,
Welkom op deze site.
Leuk om weer eens een pappa te zien hier!
Ik begrijp dat Alie dus 45 jaar is?
Ik zag in je profiel trouwens dat je dezelfde achternaam hebt als familie van mij. Grappig.
O ja, junklid worden is niet zo heel moeilijk op deze super gezellige site hoor!
Iedereen leeft hier zo leuk met elkaar mee en er wordt altijd met je meegedacht als je ergens mee zit betreft de opvoeding ofzo (of kinderkwaaltjes etc.).
Kortom: het is hier gewoon verslavend
Ik zal me trouwens nog even voorstellen.
Ik ben dus Bianca, 29 jaar, woon samen met mijn vriend (opgeteld zijn hij en ik samen 74 ) en we hebben een zoontje die net 3 jaar geworden is.
Hij heet Stephan en is een echte boef!
Heet jullie zoontje Pascal? (gezien je login naam).
Nou, ik laat het hier even bij, kunnen de anderen zich ook nog even voorstellen
O ja, we zijn hier wel gek op foto’s van kids trouwens!! Dus eh…mochten jullie toevallig een leuke foto hebben van jullie zoontje…
Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 13 Jul 2004 20:09:17
Hallo Leo,
Ik ben Astrid en vertoef met mijn vriend Daan sinds gisteren ook op deze site. Ik ben 30 jaar en Daan 35 jaar. Samen zijn wij de ouders van Evianne die nu ruim 15 maanden is. Ook ons leek deze site erg leuk. Na meteen een topic geplaatst te hebben ( niet slapen ) waren er al meteen hele leuke en wellicht bruikbare reacties Heeeel veel plezier !
Groetjes Astrid
Hee Leo,
ik ben nog niet zo lang hier lid, maar ik kende tot nu toe alleen mama’s dus ik vind het wel leuk dat er ook een papa hier komt.
Zoals Bianca het al een beetje zei, is dit een gezellig club om je vragen te stellen, je verhalen te vertellen en tips aan anderen te geven.
Ik ben Carola, 31 jaar en samen met mijn man 70 jaar oud. Nou over mijn jongens hun leeftijd hoef ik niks te vertellen want dat zie je wel in mijn auto-handtekening.
Welkom op ikkeben en ik hoop dat je veel plezier op het forum hebt.
Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
hoi leo en alie
welkom op dit verslaafde forum hihihihihihi he wat leuk weer een pappa in ons midden .ik ben marielle bijna 36j,ben getrouwd met martin42j,en we hebben een lieve dochter tanja van 2jaar en 9maanden .ik hoop nog veel van jullie te horen heel veel plezier hier
groetjes marielle mama van tanja
Hoi hier ben ik weer even om reacties te lezen. Heel leuk allemaal, bedankt.
Zoonlief heet dus Pascal en is geboren op 19-02-2004. Zijn komst (na bijna 23 jaar getrouwd) sloeg bij familie en vrienden in als een bom. Niet bij ons hoor, want na 4 jaar ziekenhuis in en uit is er toch, na de allerlaatste ICSI-poging een zwangerschap ontstaan, met als resultaat Pascal. Zijn wij gelukkig? Wij zijn hééééééééél gelukkig! Een fototje wordt nog wel een keertje geplaatst. Doei.
LEO
Oooh, wat GOED zeg dat jullie na 4 jaar ziekenhuis bezoeken etc. TOCH nog een kindje kregen!!
Kan me voorstellen dat je dan éxtra trots en blij bent!
Nou, de foto zien we dan wel een keertje en in de tussentijd allebei veel plezier hier!
Groetjes, mamma van Stephan

Een vriendin van me heeft ook jaren lopen dokteren. Ik vind het echt reuze dapper. Ik hoop inderdaad gauw op een foto zodat we jullie einresultaat mogen bewonderen
Groetjes Astrid
Welkom Leo
Leuk een papa in ons midden , geniet maar lekker van je kleine mannetje ze zijn zo groot hoor
Ik ben Natasja , 29 jaar , getrouwd en mama van Xander (3-11-99),Maeike (10-10-02) en Jesper (08-12-03).Ben ook nog niet zo lang op dit forum maar vind het al wel erg gezellig
Veel plezier en tot leessssss
heb ze alle 7 op een rij .ze werken alleen in ploegendienst