Hier het hele gezin ziek is

hoi allemaal,

pffff Ik gisteren snip verkouden geworden/koud etc.
Vandaag lieke snotneuzen. Net lekker ingesmeerd en gesprayt en ging vroeg te bed.
Komt mijn man vannavond thuis, ook niet fit verkouden/grieperig ligt al in bed!
Hoop dat het morgen weer wat beter is.
bah heb hier eigelijk geen zin in maar ja kun je weinig aan doen.
Volgens mij heerst het ook weer flink hier in de buurt ook veel mensen ziek/verkouden.

groetjes Gytha

kunnen we elkaar de hand schudden,ik ben al een week goed ziek,en had net een week rust daarrvoor ook al ziek van verkoudheid

beterschap

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Och meid, wat een ellende! Alle beterschap voor jullie allemaal!

Groetekes, Sje

hier ook nog steeds drama hoor. Kids hoesten nog steeds.
En wij ook verkouden en keelpijn bleh.

Kregen ook een brief op school mee dat er kinkhoest heerst. Dus jullie zijn niet de enige hoor.

Beterschap
Bianca

hier is het ook zo ,alleen zet het niet goed door .maar dat komt vast wel weer als we vrij zijn .is meestal bij mij .beterschap jullie allemaal

groetjes marielle mama van tanja

vannacht gelukkig iedereen goed geslapen hier.
Mijn man is werken, maar was nog niet fit.
Ik loop hele dag neusjes te poetsen bij lieke en mezelf.
Vannavond maar een uitje boven neerzetten, want bij lieke zit het nog niet erg los.
Hoop wel dat het met de kerst over is. Want lieke is nooit verkouden/ziek en laatste keer was dit dan ook vorig jaar met de kerst dus hopen dat ze het dit jaar voor de kerst kwijt is.
Mijn man heeft na vandaag gelukkig 14 dagen vrij.

jullie ook beterschap voor diegene die ook ziek zijn!

Ga maar eens even lekker te bed, lieke slaapt nu ook.
Moeders kunnen eigenlijk niet ziek worden he?

groetjes Gytha

ja hier ook telkens snotteren en verkouden

kevin hoest ook nog steeds gelukkig nu vakantie

moeder zijn is een job van 24 uur 7 dagen per week… (mooiste job die er is…)

maar oh wee als de vaders ziek zijn… zijn ze zoooo zielig

beterschap allemaal…

nou vanmorgen begon lieke te hoesten en daarna werd ze zo levendig als ik weet niet wat!
Hele morgen flink gek gadaan hahah ,zou niet zeggen dat ze zo snot verkouden is.
Heb haar net ff getempt 36.3 wel laag vindt ik maar nu heeft lieke vanaf de geboorte al laag gezeten qua temp.
Kijk het nog maar even af.

groetjes Gytha

Nou fijn dat ze op lijkt te knappen. Hou inderdaad die temperatuur wel in de gaten. Moet niet onder de 36 zakken hoor.

Groetekes, Sje

fijn dat leike begint op te knappen

nou iedereen opgeknapt alleen lieke’s neusje zit af en toe nog dicht.
Nu weigert ze te eten pfff frustrerend als ze bordje ziet is het al huilen en NEEEE. Alles is nee. Is dit weer zo’n gezellige fase? Of zou het toch nog niet helemaal lekker zitten.
Ook met drinken, ik zet drinken klaar en ze pakt het gewoon niet of drinkt 2 slokken en zet het weg. Als ik het geef vindt ze het goed en drinkt ze wel. jeetje mina zeg wordt er niet goed van. Mijn man zei al gewoon neer zetten en als ze dorst heeft drinkt ze wel dat zal ook wel maar vindt het zo moeilijk.
Zo ook met boterham en warm eten gaat het zo.
Als ik ze een koekje geef gilt ze en zegt ze NEEEEE snoepjes en is het weer huilen!

Wat moet ik hier nou mee?

groetjes Gytha

Ik denk dat hier gewoon toverwoord Negeren geldt. Duidelijke peuterpuberteit-actie.

Groetekes, Sje

toch denk ik het ook ga maar weer een consuquent zijn al is dat echt zooooo moeilijk!
Ze oogt niet ziek meer is levendig genoeg dus denk ook gewoon een gezellige fase

groetjes Gytha