Hier gaat het ook super hard

jordy vind het ook super om naar de psz te gaan, is vandaag ook geweest gaat vanaf nu dus 2 ochtenden omdat hij het zooo leuk vind, zelfs was de juf hem even kwijt, zat meneer met luier uit op de wc, had ie zelf gedaan, dus weer begonnen met zindelijk worden (is hij al even geweest) roy is is een klauter, klimt over al op op de stoelen, tafel, bank, vensterbank, in de speelgoeddozen pfff ga zo maar door, lopen gaat beetje lukken denk over paar wekies dat ie los loopt dan 2 van die grrrr hhahahahahahah

Liefs Tries

Liefs Tries

Gewijzigd door - mama van Jordy & Roy op 14 Jan 2004 22:18:44

Dat gaat lekker Tries, je hebt straks extra ogen nodig voor die mannetjes van je!

Een knuffel van een trotse vader!!

Wat een leuke tijd is dat toch. Al die sprongetjes die er gemaakt worden. Ik voel me al trots als ik Sanne zie zitten laat staan dat ze loopt. Dan loopt er (denk ik) een trotse moeder naast haar schoenen. Maar eerst moet ze maar eens vooruit kruipen (gaat nog steeds achteruit).

Liefs Kristel

Ooooh, wat gaat dat hard!
Je zult nu wel handen te kort komen Tries
Ik wens je sterkte!

Groetjes Mim

ojeeeeeeeeee nou suc6 tries

geef ze maar een dikke knuf

Tis soms ff aanpoten, maar tis wel te doen hoor, zo erg is het nou ook weer niet, behalve de laaste dagen, jordy zit duidelijk weer in een nieuwe fase, en kan erg driftig worden als hij iets niet krijgt of mag.
ook zijn we een heel stuk strenger gaan op treden, want iets waar ik echt simpel van word is dat hij zoooooo slecht luisterd, zeg maar gerust NIET, nu nog maar 1 keer waarschuwen doet ie het niet in de kinderstoel 5 min, en het lijkt (soms haha) te werken. tja en roy? hahahah luisterd al net zo goed, al hoewel denk dat ie dat minder krijgt als jordy maar we zullen zien…

maar moet 1 ding zeggen als er 1 een knuffeldier is, en je graag helpt waneer het hem uit komt natuurlijk is het jordy wel, zou de hele dag wel willen knuffelen en zelfs met zijn broer die krijg ook heel veel kusjes, vergeet nou niet met naar bed gaan hem roy een kusje te laten geven want je hebt echt oorlog hahaha heel lief…

nou jullie zijn weer beetje op de hoogte van dat grut hier hahaha

Tries

Liefs Tries