...hier foto's staan

van Eriks 2e verjaardag? Nou ja, van vandaag. Zondag het ‘grote’ feest, maar wil ze jullie niet onthouden. Een paar, want van ruim 100 foto’s moet je wel even een screening maken natuurlijk…

Nieuw tafeltje en stoeltje

Zandbak

Nog een keer zandbak

Traktatie voor op het kdv

Voor alle kindjes eentje

Kiekeboe met mama op de glijbaan

Actiefoto

Bij papa op de nek

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik had ze ook al op je hyves gezien, heel leuk!!
Lekker ventje die Erik

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wat een mooi mannetje en wat ziet hij er wijs uit aan zijn nieuwe tafeltje. Lekker een boekje lezen.

Wat heb je trouwens voor traktatie gemaakt? Kan het niet helemaal goed zien.

@Anne: dank je!

@Saro: ijsbakjes (van die eetbare) met spekkies erin en dat ingepakt in transparante folie. Strikkie erom, krulletjes erin en kaartje eraan. “Hoera, Erik is 2 jaar!” Voor een moeder die totaal niet creatief is toch best creatief, al zeg ik het zelf…haha! En voor de juffen een Milka thanks met een strikkie erom.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

En voor het gemak ga ik die traktatie lekker overnemen. Niet moeilijk maar wel kei leuk … en vooral in deze zomerse warmte!!

En wat ziet broer Erik er stoer uit… zo van niemand die mij hieruit de zandbak krijgt… Wilde hij nog wel slapen vanmiddag?

@mini-boy: gemak dient de mens, toch? Ik vond het ook wel toepasselijk, zo in de zomer. En echt niet moeilijk te maken, heel fijn. Slapen? Ja hoor, 2 uurtjes tussen de middag en vanavond ook zonder problemen in z’n bedje gekregen. En idd, hij was niet uit de zandbak te krijgen. Toen we vanavond gingen eten en hij naar binnen moest, was het brullen! Maar toen 'ie z’n eten zag was het weer oké, haha.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat een leuke foto’s Mriek. Zo te zien heeft hij het super naar zijn zin.

Leuke traktaties ook, erg origineel. Kun je die ijsbakjes gewoon in de supermarkt kopen? En zo ja worden ze niet snel zacht? Ik vind het een heel leuk idee. Deze mama is ook niet zo crea en heeft nog een traktatie voor de creche nodig. Bij ons mag je geen spekjes trakteren, alleen gezonde traktaties. Maar goed dan doe ik er gewoon rozijntjes in en een ontbijtkoekje ofzo.

Groetjes,
Sandra

Volgens mij liggen die in de supermarkt bij de schepijs bakken?! Ja je kan er van alles in doen…

Geven jullie kindjes die op de verjaardag komen (neefjes/nichtjes) ook altijd iets mee? Vind ik altijd wel moeilijk tot welke leeftijd je dit doe?!

Ja, we geven de kindjes als Tim thuis zijn verjaardag viert ook wat mee aan het einde. Laatst werd ons buurjongetje 7 jaar, maar ook daar werd een snoeptraktatie meegekregen. Geen idee dus tot welke leeftijd je dit doet.

Groetjes,
Sandra

Cool binkie! Maar je weet al dat ik dat vind! En wat een lekker weer was het in Drenthe zeg! Hier alleen maar WOLKEN!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat een mannetje alweer zeg, ja zo zijn het echte minimensjes.

Groetjes,

Michèle

@Sandra: je kan ze idd gewoon bij de supermarkt kopen, bij de schepijs stonden ze. Ik hoop dat ze niet zacht worden, maar ja…om ze nou 's ochtends te maken ging me te ver. Ik heb niets begrepen over of ze alleen gezonde traktaties willen, maar dat soort ongein is ook niet aan mij besteed…

@Rainbow: dank je! Ik wist het al idd… We hadden zeker heerlijk weer. Maar gisteravond flink onweer en regen gehad hoor, het was de hele dag zó drukkend.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wat een leuke foto’s !!! Mooie knul is en ziet er indd al zo wijs uit. Kereltje om trots op te zijn.

Over hoelang je iets meegeeft aan de kindjes ligt aan jezelf denk ik maar hier was het de gewoonte tot een jaar of 10. Ik zit ff terug te denken en ik geloof dat ik het bij Madelon de laatste 2 jaren van de basisschool niet meer heb gedaan.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

echt gaaf mriek! ziet eruit als een geslaagde dag!

mag ik vragen wanneer jullie erik op een gewone stoel gezet hebben? ik zag morgan volgens mij ook op een foto op een normale stoel zitten… ik durf dat echt niet aan!

@Inge, Eva zit ook al een tijdje op een gewone stoel. Zo’n kinderstoeltje van IKEA. Dat gaat prima. Ze kruipt er zelf op en af en is, klop, klop, nog nooit gevallen. Gewoon eens proberen zou ik zeggen. Er even bij blijven en je zult zien dat Rico er dan ook zelf op wil gaan ‘titten’.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Leuke foto’s! had er al een paar gezien op Hyves. Mooie spulletjes heeft hij gekregen! leuk ook dat stoeltje en tafeltje! Willen we Nora ook voor haar tweede verjaardag geven. Als ze ergens is waar kleine stoeltjes staan, zit ze er binnen een mum van tijd bovenop! Staat ook heel schattig!

liefs

@Inge, dat hebben we hem niet echt geleerd. Gewoon af en toe eens op zo’n stoeltje gezet en dan bleef 'ie gewoon zitten. Als ze stabiel zitten, dan vallen ze toch niet zo snel lijkt me? Gewoon proberen joh.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Gewoon proberen hoor Inge. Desnoods even voordoen dat hij eerst op zijn buik moet draaien als hij er af wil. Jesse zit ook al een tijdje op een Ikea stoeltje en klimpt ook op de eetstoelen en gaat dan heel stoer aan de tafel zitten.

Liefs

ja maar op zijn buik liggen… dan moet hij draaien op de stoel… kijk op de bank gaat dit wel redelijk goed sinds kort, maar dan heeft hij echt ruimte nodig, en op een stoel heb je dat een stuk minder natuurlijk…
maar jullie hebben ze gewoon op een kinderstoeltje zitten? dat moet vast wel lukken maar een “grote mensen stoel” wordt m niet nu hoor

Hij heeft een klein tafeltje met een stoeltje en daar zit hij aan te spelen. En op de grote mensen stoel mag hij ook eigenlijk niet klimmen hoor. In zijn kinderstoel klimt hij wel zelf als we gaan eten en dan schuif ik hem aan.

Liefs