Hier de boom

Staat met zijn lampjes erin!!Nu zullen jullie denken nou en??? nou sommigen onder jullie hebben mij gisteren zwaar gefrustreerd meegemaakt omdat ik de lampjes niet kon vinden!! Nou die heb ik vannach teruggevonden en net in de boom gemaakt,vond het eigenlijk nog wel wat weinig dus nu komt het ergste
Heb net zo’n snoer met flikkerlampjes gekocht en ja hoor natuurlijk zijn ze groen,geel, blauw en rood, kan ook nooit iets normaal doen hier!! Sofie staat in vervoering te kijken ! Super leuk gezicht , helaas de camera leeg dus kan geen foto maken

Kussies

Kim, doe het nou even rustig aan.
Kerst moet je van genieten, net als sofie dus doet. Niet stressen, oke?

Laat George de boodschapjes nu maar even doen.

En heb je de sneeuw gezien?
In Denekamp had het gesneeuwd.

JIIIIIPPPPPPIIEEEEE!!!

Marty

George moet jullie aan het werk houden… ik moet voor de boodschappen zorgen,dat hebben we nou eenmaal zo afgesproken en tja ik moest natuurlijk eropuit om voor jou een verjaardagskadootje te halen en als je dan in al die winkels bent en al die leuke kerstdingen ziet tja dan hou je je niet in hahahahaha
Tot morgen matha! en hoe oud word je nu werkelijk want sinterklaas had het ook al verkeerd

Kussies

He Marty ben je morgen jarig dan?? Alvast gefeliciteerd hoor.

Hahahahaha Kim, ja kan me voorstellen dat Sofie ze erg mooi vond hoor, maar dat jij er minder blij van kan worden, snap ik ook hihihi. Bij ons staat er een mini nep boompje met mini balletjes op het fornuis. Verder moet het nog ff wachten, omdat wij dit jaar voor het eerst, een boom zonder kluit nemen. Ik vind het echt altijd een heel gedoe hoor, met kluit. Dat zand dr in en zo, nee dit jaar doen we het maar zo. Al heb ik dus intussen begrepen, dat ie dan snel kaal zal zijn. Vandaar dat wij nog ff wachten. Mijn huis is al wel opgeruimd hoor, dus ik kan zo alles neerzetten! Morgen doe ik wel de ramen versieren. De kinderen hebben dr ook veel zin in.

Het had gesneeuwd ja! Hier in Amersfoort ook. Klein beetje maar hoor. Het ziet er naar uit, dat Veronica dr zin gaat krijgen dames! Die wilt sneeuw met kerstmis… Morgen ff op pad voor snowboots voor haar (Lucas heeft de oude van Veronica, met Pikachu aan de zijkant) en voor ijsglijdertjes. Mama houdt van schaatsen en ik denk dat zij dat ook erg leuk gaat vinden. Ze heeft het er constant over, dus gaan we samen op de schaats. Maar ja, in die mini maatjes kun je alleen glijdertjes krijgen, ach ze moet het toch nog leren. Beneden ons is een vijvertje, groot zat om te leren. En dan het kanaal nog hier om de hoek. Jaaaaaaaaa laat maar komen, die winterrrrrrrrrrr.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Wij wachten lekker nog even met de boom.
Ik zet hem zo laat mogelijk want ik verwacht problemen met Lucas. En ik heb geen zin om een maand lang scheidsrechter te spelen.

En ja hoor, ook bij ons heeft het een klein beetje gesneeuwd. Lekker de jas aan en naar buiten, Lucas vond het toch wel heel leuk om te zien!

Groetjes Miriam

Hi Monique,

Dank je wel, ja ik was 7 december jarig.
Ben nu al 33! Zag ook al wat rimpeltjes

Maar heb een hele leuke verjaardag gehad. Met veel kado’s en een groot feest.

Marty

mrty nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag

en kim hoe is het nu met je boom alles toch nog goed gekomen

groetjes bianca

Nou Marty zo oud ben je dan toch nog niet??? Maar hihi ik vat het wel. Ik heb een zus van 35, is ze errug blij mee…NOT! Hahahaha. Mag dr graag mee plagen. (zeg ik als broekkie van 27). En dan nog een broer van 33, maar die zit er iets minder mee. En ja, ook bij hun zijn er rimpels zichtbaar! Jaja, het aftakelen gaat dan beginnen he… Nee das niet waar hoor, de meeste mensen vind ik juist mooier als ze boven de 30 zijn. Meen ik serieus. Lijkt me zelfs wel leuk om 30 te worden. 40, dat lijkt me nou weer iets minder… klinkt zo middelbaar…

Ja, hoe is het met die knipperende, alle kleuren van de regenboog lichies in de boom Kim??

Hier staat de boom nu toch ook. Was een heel verhaal, maar goed, hij staat. En de kids blijven er keurig van af. Ze vinden het errug mooi. Alles trouwens, vooral de herriemaak dingen. Dus hier gaat alles goed. Alleen is de boom toch ietsje groter dan hij leek, bij het tuincentrum… Vooral breder hahahhahaha.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo