Hier ben ik weer ff

Angelo ons neefje is weer geopereerd aan zijn hoofdje. Het stukje schedel is terug gezet.
Nog geen 2 dagen na de operatie was meneer weer aan het spelen. Het gaat wonderwel heel goed.
Wat hebben ze toch geluk gehad!
Het moet misschien opnieuw gedaan worden want er zat een beetje een bult bij zijn oor. Dat moeten ze ff aankijken. Het zijn allemaal kleine stukjes, zal dus wel een soort metselen zijn in dat hoofdje.

Zo, dat was het weer.

Groetjes Miriam

jeetje zeg arm manneke,maar gelukkig gaat het goed nu, toch

groetjes bianca

nou dat klinkt weer als goed nieuws miriam! hopelijk blijft het zo goed gaan!

Kussies

Pfffff wat een toestand toch. Maar dit is natuurlijk wel fantastisch nieuws! HOpen dat het doorzet zo!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

ohhh wat fijn heerlijk dat het zo goed gaat hopen dat het alleen maar beter gaat

Tries

Meiden, het gaat gewoon heel goed.
We wisten dat hij terug moest om dat stukje schedel terug te zetten. Zijn hersenen waren nu alleen beschermd door een stukje huid. Hij moest de hele dag een helmpje op dat was aangemeten.

Het enige wat niet goed gaat is het praten, maar dat moet een heel eind worden zoals het vroeger was. Maar dat blijft afwachten.

We moeten niet vergeten dat Angelo 0 kreeg van de artsen en ongeveer 7 weken later is hij thuis! En speelt weer met zijn vriendjes. Hebben echt een engeltje op de schouder gehad. Heb vandaag al tegen iemand gezegd, God zelf zat in die auto!

Groetjes Miriam

Dit gaat absoluut heel zweverig klinken van mij, ik weet het. Maar…ik geloof echt in beschermengelen. En ongetwijfeld heeft Angelo er eentje bij zich gehad! Niemand is van mij verplicht om er in te geloven hoor, ik wil hier ook met niemand een discussie over laten ontstaan, maar ik geloof het echt. Zeker als ik het verhaal weer ff terug lees. Ik vind dat ook een mooi en troostend idee. Zo van: er is iemand die op mijn kinderen past! En nu dus op jouw neefje… Lucas had er ook een hoor met zijn geboorte, we weten het zeker!

Ik hoop zo dat alles weer helemaal in orde komt!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Ik krijg er gewoon kippevel van. Wat een heerlijk nieuws!
Bidden helpt toch.

Marty

Angelo was vanmorgen alweer thuis!
Je kunt dus wel stellen dat het goed gaat.

We gaan morgen waarschijnlijk ff kijken.

Groetjes Miriam