Hiep hiep hoera Kaitlyn is jarig

Hiep hiep hoera Kaitlyn is 6 jaar geworden vandaag
Meisje een super leuke dag
Mama en papa en dylan ook gefeliciteerd

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Van harte gefeliciteerd!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

gefeliciteerd!!!

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor & ??

Hiep hiep hoeraaaa!!
Gefeliciteerd grote meid en maar er maar een mooi feestje van!!

Groetjes Nathalie & Co

VAN HARTE GEFLICITEERD MET JE 6DE VERJAARDAG MEIS!!!
en dat je vandaag een fijne dag mag hebben.

Groetjes Marianne mama vanRuben

Fijne verjaardag Kaitlyn!

Groetekes, Sje

kaitlyn van harte gefeliciteerd met je verjaardag
en dat je maar lekker verwent mag worden .heel veel plezier
bianca enb hans en dylan ook gefeliciteerd .fijne dag

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 6th to 18th Ticker" border=0>

kaitlyn
van hartelijk gefeliciteerd met je 6e verjaardag.

groetjes katinka

Gefeliciteerd grote meid. Alweer 6 jaar! Stoer hoor! Het klinkt echt al veel groter dan 5 jaar.
Groetjes, Mariëlle en Joël

Van harte gefeliciteerd!!! 6 jaar alweer zeg!!

Liefs, Els

Gefeliciteerd meiske, ik hoop dat je een super toffe verjaardag hebt gehad. Nog heel veel toffe jaren wensen we je.

Allemaal alvast bedankt namens kaitlyn,zal het tussen de middag ff voor lezen aan haar…

We hebben gisteen een super dag gehad en een super verwend meissie heb ik pffff
ons meiske as heel erg baldadig gisteren en deed alles wat je normaal niet mag als je jarig bent

maar wat heeft ze gehad:

van papa en mama een little pony met luchtballon,en een mini stereootje voor haar muziek af te spelen.van dylan ook een knuffel little pony en pony in wagen en daar kan je weer 2 aparte setjes van 3 wagonnetjes bij kopen
van opa en oma heeft ze zo platte tv gehad ze ging helemaal door het dolle heen,papa ook want ja die wil hem al sinds hij op de markt te koop is hahha
van me broer kreeg ze een dvd speler ja dat hoort ij een tv natuurlijk,van me neefje winkx memory spel,van me vriendin fles kinder bubbles en centjes,van andere vriendin ook centjes.van me tante een sneeuwwitje armband en van haar dochter de bijpassende ketting,van onze neef ook centjes en een lekker gekleurde zuurstok,en van andere vrienden nog de dvd van k3 en van de buren een grote chocolade kerstman en kinder pakketje vuurwerk,met sterretjes en die nog meer leuke fop dingen…

we hadden ook nog een mooie taart besteld met barbie erop een echte dan he in die zat weer in een boot,dus daar was ze ook helemaal vol van

de foto’s hoop ik snel te kunnen plaatsen,maar we krijgen ze nog steeds niet van de camera af,ga vandaag de doos opzoeken en dan de cd opniuew instaleren en dan hoop ik ze te kunnen plaatsen,maar eerst puinruimen hier want 10 uur gingen de laatste weg en had ik daar niet echt zin meer in met me stijve poot

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Zooooo lekker verwens die pony’s heeft demi ook, leuk is ie he in die luchtballon!!
En zo te lezen hoef jij je vandaag in elk geval niet te verevelen

Groetjes Nathalie & Co

quote:

En zo te lezen hoef jij je vandaag in elk geval niet te verevelen

Groetjes Nathalie & Co

nee idd,maar doe op me gemakkie hoor,anders voel ik me knietje en is hij vanavond weer heerlijk met zo lam gevoel…dus nu ff uurtje i-netten he,dan weer een stukje en vanmiddag kom me moeder na half 4 ff helpen,ze zei al kijk maar wat lukt anders doe ik het ff

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

zo ze is lekker verwend je meisie .wat heerlijk dat je moeder komt helpen .ja meis doe je wel rustig met je been .op naar de volgende verjaardag

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 6th to 18th Ticker" border=0>