Hi


#1

Hoi wij zijn Joyce en N.
N is geboren 26-7 2011 en ons eerste kindje. Mijn man en ik zijn beide 30.
Me man werkt fulltime en ik 3 en vanaf 1 juni 2 dagen.

We zijn sinds feb 2009 bezig maar helaas 2 keer mis gegaan, een Missed abortion. Maar ben nu ziels gelukkig met onze kleine meid

ja wat zal ik vertellen, vraag maar als je iets wil weten he , voor ik jullie verveel met allerlei info over mezelf

Ik ben gek op kletsen met andere mama’s maar als het TE druk is dan is het soms even lastig hoor

Liefs

Lieve dochter is nu 9 maanden
geboren 26-7-2012, 2 weekjes eerder.

Hiervoor 2x MA gehad

Gewijzigd door - mylovelygirl op 06 May 2012 21:56:16


#2

Welkom op de site.

Volgens mij is je dochter geboren in 2011…

Groetekes, Sje


#3

haha das waar, sorry meteen ff aangepast

trouwens, ik heb bij baby’s 0-1 jaar een topic algemeen praat aangemaakt? kan dat? gewoon waar je ene dag kan praten over voeding, andere keer slapen, gewoo at dingetjes delen, hopelijk ben ik niet brutaal maar zag dat nog niet.

Liefs

Gewijzigd door - mylovelygirl op 06 May 2012 21:59:26


#4

Eigenlijk worden meestal per item topics aangemaakt. Mensen starten een topic als ze ergens ervaringen over delen.

Klik boven in beeld op de knop Actieve topics en dan krijg je een lijst van alle topics die actueel zijn.

Groetekes, Sje


#5

ok dan zal ik mijn topic maar verwijderen. Dank je wel. dus als ik meerdere dingen heb waar ik mee zit, is het niet raar meerdere onderwerpen te openen en daar wat langer over door te kletsen ( actie- reactie) ?

Groetjes


#6

Het is handiger om per onderwerp een topic aan te maken. Maar ik zou eerst bij de Actieve Topics even kijken of er toevallig op dat moment een topic over dat onderwerp loopt. Anders is het juist onhandig als er 2 onderwerpen over hetzelfde onderwerp tegelijk lopen.

Groetekes, Sje


#7

Welkom …

Ik ben Lizette. Heb 2 zoontjes van 3 en 1 jaar oud…


#8

Welkom!

Ik ben Anne, 23 jaar en moeder van Seth van 3 jaar.

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers


#9

Hoi welkom ik ben een moeder van 27 en heb 2 kids 1 van 4 jaar en 1 van 6mnd

Greetz Cora


#10

Dank je wel voor de reacties. De site ziet er trouwens erg leuk uit, leuke kleurtjes, heel erg aantrekkelijk!