Hhoi hoi

hoi hoi
ik zal me even voorstellen
ik ben Miranda 25 jaar getrouwd met Remco (29) en ben sinds 16 juli van dit jaar moeders van Wouter

hobby’s zijn mijn honden
ik heb samen met mijn man en mijn schoonouders een boxerkennel
fokken zo af en toe een nestje, lopen op show’s en ik ben vrij fanatiek in trainen

kwam per toeval op deze site terecht heb mij meteen maar aangemeld, zag er zo leuk uit!!!

hoi, ik heb je zoontje al effe bewonderd mooie vent hoor, ik ben kim en mama van sofie en victor

Hoi
Ik ben Eljada.Moeder van Iris(bijna 10 maanden) en Niels van 3+.Het is hier heel leuk en ik hoop dat je nog wat te kletsen hebt over Wouter(waar staat die foto trouwens?),want over honden weet ik helemaal niks hihihi.
Groetjes Eljada

Hoi Miranda,

Gezellig! Nog iemand erbij op deze ontzettend leuke en gezellige site!
Ik ben Bianca (zijn er hier twee van om het handig te maken, haha!) en ik ben de trotse mamma van Stephan die nu 2 jaar en 3 maanden is.
Ik woon samen met mijn vriend en sinds kort hebben we een eigen bedrijfje.
O ja, ik ben 28.

Groetjes, Bianca

P.S. ik ga gauw die foto van Wouter zoeken!

halloooooooooooooo

ik ben bianca 31 en getrouwd met hans trotse ouders van 1 engeltje Kevin*(22-08-1995) en 2 bengeltes dylan (23-12-1996) en kaitlyn(17-12-2000)

groetjes bianca

Hoi

Ik ben Miriam, 32 en getrouwd met Cas. Samen hebben we een zoon van 2,5 Lucas.
Ik lees net dat jij net als Danielle bent getrouwd met een Remco. Delen jullie dezelfde man?

Groetjes Mim

quote:
Hoi

Ik ben Miriam, 32 en getrouwd met Cas. Samen hebben we een zoon van 2,5 Lucas.
Ik lees net dat jij net als Danielle bent getrouwd met een Remco. Delen jullie dezelfde man?

Groetjes Mim

hmmmm
zal em vanavond toch es vragen