Hey Astrid

…ik hoor je over het algemeen zo weinig over je zwangerschap (behalve dat je de geboortekaartjes gaat tekenen en we de echo gezien hebben )

Ik zat me af te vragen of je je niet “opgelucht” voelt nu je morgen al 26 weken zwanger bent.
Ik had dat zelf wel erg.
Echt zo van: stel dat hij nu geboren wordt dan maakt hij tenminste nog een (kleine) kans!!!
Dat heb je met bijv. 22 weken niet…

En voel je hem/haar vaak schoppen vergeleken bij Evianne of ongeveer hetzelfde of is hij/zij rustiger?

Ben gewoon super nieuwsgierig
Vind het gewoon hartstikke leuk!!

Enne…bij voorbaat “schaam” ik me al als ik (hopelijk snel) zwanger ben.
Hahahaha!!!
Ik vrees dat ik dan best moeite heb om er niet minimaal 1x in de week iets over te vertellen hier (lol, ga ik jullie dus errug gauw vervelen Hihihi, nee hoor, ik zal me dan proberen in te houden )

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 24 Feb 2005 12:17:49

Leuk toch om over je zwangerschap te praten/schrijven.
Net zo leuk als over je kind(eren).
26 Weken alweer, dat gaat hard!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ja hoor tik maar raak hahahhaa,altijd wel leuk om bij te houden hoe jullie je voelen ect,ect,ect

Whahaha leuk en lief hoor.
Uhhhhhmmmmmmmmmm de zwangerschap verloopt prima. De baby beweegt lekker, in tegenstelling tot Evianne beweegt dit kindje meer op gezette tijden en reageerd beter als je bv je hand op mijn buikje legt. Evianne deed dat niet bij vreemde handjes whwhhhahaha. Ben wel nog steeds misselijk zo nu en dan, met name als ik niet op let met het eten ( ietsje minder eten )Hahaha heb nog nooit zoveel kauwgum gegeten als nu. Maar ja nu ik weet hoe ik met de misselijkheid om moet gaan gaat het dus stukken beter. Ben wel erg moe, dat komt natuurlijk ook omdat Daan niet alles kan, maar daar is effe niks aan te doen verder.
Deze zwangerschap gaat wel een heel stuk sneller, maar ben er logisch natuurlijk, ietsje minder mee bezig. Zo nu en dan heb ik wel lekker onderonsjes met mijn buikje hoor hahahaha. Vind het verschrikkelijk dat dit waarschijnlijk de laatste keer is joh.
Tuurlijk is het heerlijk om te weten dat het kindje nu een kansje maakt als het op de wereld zou komen, maar heb het gevoel gewoon dat hij/zij nog wel lekker zit zo. 8 maart ga ik weer lekker naar de verloskundige. Is toch heerlijk om elke keer weer het hartje te horen.
Ben ook erg bezig hoe ik Evianne kan voorbereiden op een baby en hoe we dr kamertje nog af kunnen krijgen op tijd. Maar de financien werken ook even niet mee daarvoor en tja, Daan kan nog niet klussen nu. Ik heb wel al materiaal zo hier en daar ingekocht ervoor. Maar moet wel zeggen als ik weer even een lekker onderonsje heb met ons kindje het me ook allemaal niet echt meer zo kan schelen. Zolang onze kids happy en gezond zijn vind ik het lekker best zo, dan maar effe wachten met kamertjes en zo. Ik geniet er lekker wel van, maar het is soms lastig dat de omstandigheden nu niet altijd optimaal zijn. Toch mag dat de pret lekker niet drukken hoor !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Zei je buikje. Ik vind hem al aardig van omvang. Heb ook even mogen voelen. Enne meiden ze ziet er goed uit.

Kun je hulptroepen inschakelen om de kamertjes in orde te maken?

Oh ja, maandag zie ik je weer.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Whahaha wie betaalt dat joh. Als ik het materiaal bij elkaar krijg, dan lukken eventuele hulptroepen ook nog wel. Komt vast wel goed hoor zolang deze zwangerschap maar lekker gaat en er dadelijk een gezond kindje in onze armen ligt vind ik alles best.

he hallo

die hulptroepen zijn hier hoor. geen gezeik, al we moeten komen klussen dan komen we klussen, al is het in het verre onderen van nederland, geen gezeik iedereen rijk
ikkeben is er, zoals de naam zegt ikkeben (paraat)

groetjes Kim, mama van

en

Als je een slaapplaats regelt komen we helpen hoor!!!

Nou als je op wil passen dan kunnen we zo de kamers van de kids regelen. Enne Astrid woont op een “boerderij” dus slaapplaatsen genoeg dacht ik zo (ben er nog nooit geweest hihihaha).

Vind ik ook daar zijn we voor.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Hahaha is geen boerderij joh, gewoon een normaal huis. Ik zal aan jullie denken als het nodig mocht zijn en dan slapen jullie lekker op het kasteel bij mijn schoonouders. Jullie zijn wel erg lief, dank jullie wel. Het komt vast allemaal wel goed hoor.

Slapen op een kasteel???

Wow, jullie redden het VAST niet met die kamers enzo (grapjuh!!)

Als ik op een kasteel mag slapen dan kom ik ook!!!

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Whahaha ja vast wel. Zou inderdaad wel erg gezellie worden, weet niet of dat klus bevordelijk is.