Hey allemaal (Liesje uit Vilvoorde)

Ik ben liesje, woon samen met mijn ventje en we hebben samen een dochtertje van 2. Ik woon in Belgie meer bepaald in Vilvoorde. Ik hoop hier wat ideetjes op te doen en wat verhalen uit te wisselen.

hoi liesje, welkom op het gezeliige forum. ik hoop dat je het hier ook net als wij leuk gaat vinden ikke ben marielle36jaar ben getrouwd met martin en samen hebben we een lieve dochter tanja van 3jaar veel plezier

groetjes marielle mama van tanja

Hoi,

ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis. Wij hebben een dochter van 2 en vorige week is ze grote zus geworden van een prachtige broer.

Welkom hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Hallo Liesje,

Welkom hier!
Ik ben Bianca, wordt volgende maand 30 jaar en ik woon samen met mijn vriend en ons zoontje Stephan (3,5 jaar is hij).
Heel veel plezier hier!

Groetjes, mamma van Stephan

Hoi Liesje,

Ikke ben Astrid ( 30 jaar ) woon al 12,5 jaar samen met Daan ( 35 jaar ) en samen zijn we de mega trotse ouders van Evianne ( 1,5 jaar). We verwachten een broertje of zusje voor dr rond 3 juni komend jaar. Welkom op deze reuze leuke verslavende site, ik hoop dat je er net zoveel aan hebt als wij.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

hoi liesje

ik ben ingrid 34 jaar ben getrouwd met henk en we hebben samen een zoon van 3,5 jaar marco

groetjes ingrid mama van marco

Hallo liesje ,
welkom hier, Ik ben Ariette 25 mama van jasmijn van net 1 jaar, 1 jaar getrouwd en kom uit hilversum, gezellig dat je mee gaat babbelen
groetjes

ariette7jasmijn

Hoi Liesje,

Welkom hier!

Ik ben Maike, 23 jaar, getrouwd met Nico en samen zijn we de trotse ouders van Levi van bijna 16 maanden.

Veel plezier op dit gezellige maar vooral verslavende forum!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

Hoi Liesje
Welkom op dit gezellige form
Ik ben Heleen 32 jaar getrouwd met Ed en we hebben een zoontje van 1 Jaar Robin
Groetjes Heleen mama van Robin

hei,

jullie lijken allemaal toffe dames, ik heb tegenwoordig precies altijd het gevoel dat je aan niemand nog iets kunt vertellen, het is net of iedereen apart leeft en niet geinteresseert zijn in iemand anders zijn verhaal…iedereen leeft op z’n eigen, ik vind het net fijn om te keuvelen over van alles en nog wat…

Hoi Liesje
Welkom op het Ikkeben forum!
Ik ben Sonja, 27 jaar, getrouwd met Remco en we hebben een zoon, Jeroen, die eergisteren 1 jaar is geworden!
Nou, je bent hier bij Ikkeben aan het juiste adres hoor, hier kun je namelijk wél alles aan elkaar kwijt: vragen, problemen of gewoon leuke belevenissen!
Ik wens je veel plezier

Groetjes,
Sonja

Ha die Liesje,

Ikkeben Diana moeder van Daan. Daan is 1,5 jaar oud en zit midden in de peuterpubertijd.
Dat mag de pret niet drukken.
Veel plezier op deze site. Ik ben ook heel warm verwelkomt En je kunt hier inderdaad alles kwijt.

Groetjes en veel plezier op deze site.

Diana moeder van Daan

Hoi Liesje,

Welkom. Je bent hier aan het juiste adres hoor, als je vragen hebt of gewoon even trots je verhaal wilt doen. Of misschien even je zorgen wilt delen.

Veel schrijfplezier!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

Hoi ik ben Mim (das kort voor Miriam).
Ben 33 en getrouwd met Cas (sinds donderdag 36 ).
Samen hebben we een zoon van bijna 4, Lucas.

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday