Heupjes

Hallo moeders,
Ben een beetje zenuwachtig. Moet namelijk as donderdag naar de orthopeet ivm heupafwijking Demi.
Tijdens mijn geboorte ben ik gelijk weg gehaald bij mijn moeder ivm stuitbevalling en het missen van een heupkop. Heb 3 weken in ziekenhuis gelegen en daarna een spreidbroek aangehad.
Nu is Demi ook in een stuit geboren en nu na het maken van echo en foto worden we door de KA doorgestuurd naar de orthopeet. Nu ben ik van mening dat het beter nu kan dan als ze groter is, maar vind het zo zielig als ze die nu aanmoet.
Wat moet dat moet en is ook beter voor haar natuurlijk en tevens is het erfelijk. Gelukkig heeft zij wel die heupkop die ik miste (inmiddels helemaal goed gekomen hoor), maar is hij niet helemaal volgroeid.
Ik hoop dat het allemaal goed komt.
Liefs Natasja

heel veel succes
ik heb het indd ook eens gezien zo een spreid broekje maar ze zeggen dat de hele klientjes er niet veel last van hebben,maar goed lijkt me toch niet erg prettig voor de kleine mup

anouk nelissen

nou sterkte morgen meid
hoop voor je dat het meevalt
maar als het nodig is dan is het nodig toch heeft
ze alleen maar profeit van
sucses

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

Ja dat is ook. Wat moet dat moet en ik ken een meisje die hetzelfde had als mij en die loopt nu mank dus ben ook wel blij dat ze er zo snel bij zijn, maar vind het toch een beetje zielig.
Jullie horen het donderdag van me
Liefs Natasja

ja ik heb hier iemand in de straat wonen die dus ook eigenlijk een spreidbroek
had moeten hebben vroeger
loopt ook heel erg mank
blij dat ze nu verder zijn en het eerder ontdekken
sterkte morgen

Ja heftig is dat he ?? Ben blij dat ze het bij mij gelijk gezien hebben hoor, had dan nu toch een ander leven gehad denk ik.
Ja bedankt, ik zal je morgen gelijk laten weten hoe het is gegaan.
Liefs Natasja

ja is goed ik wil wel even weten hoe het is
afgelopen