Heupafwijking

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij hier meer over kunnen vertellen mischien en het mischien herkennen.

De laatste keer dat ik op het CB was is er geconstateerd dat mn dochtertje *mischien * een heupafwijking heeft.
ik moest eerst maar naar de huisarts gaan en die zou me wel doorverwijzen.
dat heeft hij gedaan ik moet nu voor een foto naar het ziekenhuis.

Maar, mn dochtertje is nu bijna 8maanden. ze rolt nog niet om alleen als je dr ene beentje over dr andere beentje legt dan doet ze de rest zelf? zou ze er mischien last van hebben ?? of het niet kunnen omdat ze echt een heupafwijking heeft of is ze gewoon erg laat???

staan vind ze helemaal geweldig. maar een klungelig stapje zetten zit er niet in ze blijft stijf staan?is dit normaal of moet ik dat daar ook aan linken??

nou ik hoop dat iemand dit herkent.
Gr wendy

Wat naar. Wanneer moet je voor de foto naar het ziekenhuis? Ik denk dat je pas antwoorden op je vragen krijgt, als je weet of ze wel of niet die heupafwijking heeft. Als ze het wél heeft (wat ik niet hoop) heeft ze misschien inderdaad last van met rollen. Als ze het níet heeft, dan is ze net als mijn zoontje gewoon wat trager en liever lui dan moe misschien…

Heel veel sterkte en ik duim voor een positieve uitslag!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hoi …

wat een naar bericht … wanneer moet je voor die foto’s? wat zei de huisarts?

Jurian heeft de eerste 3 maanden ook een lichte afwijking gehad aan zijn heupjes maar dat is vanzelf weer goed gekomen. Veel op rug liggen of op de buik met opgetrokken knieën dat kregen wij als advies mee… met resultaat.

Ook werdt ons verteld dat we absoluut niet mochten gaan proberen om hem te laten staan omdat er hierdoor te veel druk op zijn heupen kwam. Maar Jurian was 3 maanden en stond dus toen echt nog niet

sterkte

30 maart dus maandag mag ik een foto laten maken,gelukkig al snel.