Heterdaad betrapt

Condoomdiefje op heterdaad betrapt

DEN HAAG - De politie heeft zaterdag in Den Haag een 11-jarig jongetje in de kraag gevat dat er een sport van maakte om gestolen condooms voor één euro per stuk door te verkopen op het schoolplein. Dat liet de politie zondag weten.

Medewerkers van een supermarkt hadden de jonge condoomdief op heterdaad betrapt en schakelden de politie in.

De moeder van het Hagenaartje betaalt alsnog de condooms die haar zoon uit de supermarkt stal. De jongen is doorverwezen naar bureau Halt.

bron nu.nl

Je kan alles zeggen maar hij heeft ook zeker iets goeds over hem hij wilde in elk geval dat zijn maatjes het veilig deden )))))

Ja, las het bericht daarstraks ook. Het is toch wat he?!
Ik hoop dat hij die condooms niet aan jongetjes van zijn eigen leeftijd verkocht heeft. Je moet er toch niet aan denken dat je zoon van 11 al met vriendinnetjes naar bed gaat?!

En je moet er toch niet aan denken dat je dochter van 11 jaar of jonger dat jongetje als vriendje heeft?!

Groetekes, Sje

Hmmm zal niet gelijk allemaal aan die leeftijd zijn lijkt mij, weet wel dat kinderen soms steeds jonger worden, maar 11? tuurlijk zijn er bij maar hoppelijk is dat een uitzondering, maar moet wel zeggen als ze het dan doen dan graag met condoom!

tries

Ja precies, wat dat betreft was-ie wel goed bezig. Haha!

Groetekes, Sje

Ha ha ha jullie weten toch dat je meer met condooms kan dan alleen sex hebben.

Groetjes,

Michèle

KUn je ook leuke ballonnen van maken

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

of achter aan een auto uitlaat binden die dingen kun je er ook mee doen

gr de mama van leyla

veronique daniels

Inderdaad. Dus niet meteen allemaan visoenen over onze kids hebben dames

Groetjes,

Michèle

Moet wel zeggen dat de jeugd er steeds eerder bij is en dat ze steeds ‘sexy’er’ worden.

Heb wel eens gezien dat meisjes en jongens van echt nog geen 12 met elkaar aan het bekken waren, niet te geloven!! Zal me niets verbazen dat deze verder gingen dan een onschuldig kusje op de wang!

Maar het hoeft natuurlijk niet! Je kunt inderdaad veel dingen doen met een condoom!

Trouwens, het zal je kind maar zijn en de comdooms bij de kassa moet betalen… Lijkt mij niet het leukste moment uit je leven!

Ja ze worden ook steeds jonger en helaas als je soms ziet hoe de moeders erbij lopen is dat ook wel logisch. Kijk je hoeft je als moeder niet te kleden alsof je bejaard bent en een bloemetjes jurk te dragen. (Ja ik weet het er zijn ook vlotte jurkjes) maar erbij lopen alsof je nog 16 incl heupbroek en naveltruitje (sorry maar het idee alleen al) is ook wat overdreven zeg maar.

Groetjes,

Michèle