Het zwemmen met kaitlyn

gaat al wat beter gelukkig…

de 2e les heeft ze ook nog gehuild,zlefs toen papa aan de kant mee ging kijken,dus hans moest maar naar de kantine want ja dat is ook niet leuk als kaitlyn huilt en naar papa wilt.

de 3e les ging ze niet huilen pfffff opluchting hoor,maar ik moest er wel naar de douche brengen,en daarna heeft ze heerlijk mee gedaan en jawel ze heeft van de kant gesprongen alleen en van een mat af gesprongen,daarna moesten van de mat rollen zo het water in en ze ging koppie onder,en daar houd ze niet van maar ze vond het leuk…madam ging zelfs voor de 2e keer in de rij

gisteren zat ze zielig en ik zag haar ookgjes rood werden ik zei wat is er meis,ik wil naar huis mama en toen begon ze klein beetje te huilen…zei gelijk het gaat zo goed,je durfde zelfs te springen en te rollen,nou toen om gekleed en ze ging weer heerlijk zonder huilen zwemmen.

alleen ze was zo met de kant bezig met er op komen,dus alsware met haar rug naar de kant en dan met je handen omhoog duwen,toen liet ze los en hupsa ging zo onder,schrok me wezenloos de juf had het niet door,die stond met de rug naar de kinderen toe…sprong echt op om op dat raam te bonzen toen kwam kaitlyn weer omhoog,echt die 2 seconde duurde wel 3 minuten man pfffffff

maar bij het aankleden zei ze stoer viel onder water en kwam zelf omhoog goed he mama.

maar ben blij dat ze de angst voor het water niet meer heeft alleen het er naar toe is voor haar nog ff eng,maar komt goed.

zal volgende keer me toestel weer mee nemen dan maak ik foto’s zonder dat ze huilt is ook wel leuk voor haar album

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Fijn dat het beter gaat met zwemmen
En dat ze onder water ging zou me ook dood schrikken pffff

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

wauw wat goed kaitlyn dat je je angst heb overwonnen .jee bianca wat erg als jeje kind koppie onder ziet gaan en de juf zag het op dat moment niet .bang wat eng .maar ben blij dat kaitlyn het niet meer eng vindt.ik was vroeger ook zo met zwemmen .maar ik was dat ik baby was bijna verdronken in de badkuip .en toen ik moest zwemmen had ik die angst ,maar dat is nu weg hoor .ik heb toch even goed met a,en b diploma gehaald hahahah

groetjes marielle mama van
10-10-01

Goed hoor Kaitlyn, echt heel knap en dapper van je !!!

Lekker als je kindje niet bang meer is voor water. Evianne is een echte waterrat, die springt er zowat zo in. Met Jessin ga ik vanaf Januari naar babyzwemmen want de cursus nu was al vol. Kan wel een andere cursus gaan doen, maar dit is een zwembad wat hier bij een astmacentrum ligt. Zuiveren het water op ozon, is lekker klein bad, lekker warm en ligt midden in het bos. Dus tja we wachten maar effies.

Ben wel benieuwd naar de foto`s hoor, dus laat maar gauw komen want jij zit je toch te vervelen. Whahahaha

hahahhaaah ja maandag gaan we weer zwemmen dus zullen we foto’s maken

ja verveel me echt hoor,is niet leuk meer dit,en als ik denk ga ff fietsen is het te veel,want dan kan ik haast niet lopen vanmiddag

school gaat dan,en naar winkel voor eten maar moet niet extra gaan doen op een dag

ga maar weer verder met me website,kan die de lucht in volgende week

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ooo heerlijk als je kindje al in het diepe kan.

oh wat goed van der,fijn dat ze het zo goed doet!! knap hoor!!

liefs jessica, &

Fijn dat het beter gaat met zwemmen.

Kim,fiere mama van Tibo*(°+10.12.2001) & Jonas (°09.08.2003)