Het zonnige weer!

Dag dames

Is het bij jullie ook zulk prachtig weer (geweest) vanmiddag?
Ik heb hier voor 3 uur de beide kinderen uit bed geplukt, en we zijn heerlijk een uur buiten geweest! Een stuk gewandeld, en nog buiten gespeeld!
En oh wat knap je toch heerlijk op als het zonnetje schijnt!
Ik had er vooral de laatste week wat moeite mee dat het zulk slecht binnen-blijf weer was, dus dit heeft mij in ieder geval even goed gedaan!
Geen idee hoe het weer in andere delen van Nederland is, maar hier in friesland hadden wij geen klagen dus!

Hier in Drenthe ook perfect weer. Strakblauwe lucht, zonnetje en lekker temperatuurtje. Erik speelt nu met papa buiten in de zandbak, laat de lente maar komen!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wij hadden anders ook langer gekund, maar ik zit nog een paar keer per dag aan de flestijden vast! En nu, na de fles, is de zon weg! Dus om nu weer te gaan! Maar wij zijn ook wel helemaal klaar voor de lente ja

Jaaa heerlijk!
Ik heb mn was weer buiten gedroogd
en de kids lekker buiten gespeeld… totdat de jongste ging badderen in een modderplas toen vond ik het wel weer even genoeg. Hahaha

Bij ons scheen de zon de ochtend, toen wij de kids naar bed brachten om 12uur, verdween de zon helaas… want ook wij wouden lekker naar buiten om mooie foto`s te maken… Krijg er dan helemaal zin in als de zon schijnt en de temperatuur weer wat lekkerder is. Maar helaas, de zon was weg toen wij de kids weer uit bed haalden…

Liefs, Melanie

Hier vond ik het wel een beetje tegenvallen qua zon, maar hij was er wel even, en dat was lekker!!

Liefs, Anne

[img]http://lb3f.lilypie.com/fIPep1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />

Ik woon ook in Friesland dus hier ook volop zon inderdaad En inderdaad wat doet dat je humeur weer even goed zeg
We zijn lekker wezen wandelen en de eendjes brood voeren

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

We zijn in de middag ook heerlijk wezen wandelen met de jongens in het bos. Dat is een bos waar je een kabouterroute moet lopen om zo allemaal tuinkabouters te vinden. Hartstikke leuk en het was heeeeeerlijk!!!
Op de terugweg in de auto zag ik dat het 14 graden was en de auto had niet in de zon gestaan. Hier zijn de lentekriebels enorm aangewakkerd.

Hier in “ons” deel van Brabant ook volop zon gehad gisteren, dus er lekker op uit geweest naar het park om eendjes en hertjes te voeren… Lisa dacht alleen (net als Nikki een aantal jaar geleden), hapje voor de eendjes, hapje voor Lisa, hapje voor de hertjes, hapje voor Lisa Gelukkig was het brood van 1 dag “oud”…

@Yavahn; hier hebben we ook beestjes! En op het laatst was het zo’n spelletje dat ik de beestjes aan het voeren was, en mijn dochter op het bankje brood zat te eten! Dus hapje om hapje is nog netjes