Het zijn er twee!

Vandaag voor het eerst deze zwangerschap naar de verloskundige geweest,
en omdat vorige zwangerschap is misgegaan met 6 weken mochten we gelijk voor een echo.
Vorige week tijdens het bezoek van moeders voor moeders, was de test wel heel erg snel positief. Zo zei de consulente, jij hebt veel hormonen in je urine. Ik zei al tegen d’r volgens mij zijn het er twee…

En ja hoor vanmorgen, de gel op de buik echo apparaat erop en hup er waren twee vruchtzakjes te zien! En bij beide een goed kloppend hartje. Het was wel even schrikken maar nu kan ik alleen nog maar met een grote glimlach rondlopen.
Dus vanaf nu onder controle in het ziekenhuis, toch wel jammer dat ik niet thuis kan bevallen, maar het is een gegeven dat een tweeling zwangerschap en bevalling veel risico’s met zich mee draagt. Een groot voordeel we mogen extra vaak naar onze kleintjes spieken om te zien of alles goed gaat

Liefs,
Een hele blije tweeling mama to be

[img]http://lb3f.lilypie.com/LPGsp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />

Lilypie Pregnancy tickers

Wauw, wat bijzonder!! Dubbel gefeliciteerd dan maar

Kan me voorstellen dat t in de eerste instantie even schrikken is… maar komt vast goed! Nu maar dubbelop genieten

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Jeetje zeg, dat is nogal wat Van harte!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Gefeliciteerd met he tweeling. Hopelijk krijg je ze vaak te zien.
Hoe vind je man/vriend het?

Hoi Groentevrouw,

M’n man vind t geweldig. Hij keek er ook wel even van maar hij vind t super. We wilden altijd al drie kids dus ik denk dat t nu ook gelijk klaar is hihi.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes

Lilypie Third Birthday tickers

[img]http://lbdf.lilypie.com/R9vQp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

Wat leuk zeg! Gefeliciteerd!! Ik ben tante van een tweeling, erg leuk om dat zo mee te maken, heel bijzonder!

Wauw, gefeliciteerd!! Lijkt me heel bijzonder!

Komen er tweelingen voor bij jullie in de familie?

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

War leuk!! Gefeliciteerd!

Liefs Michelle

gefeliciteerd

Hi Anne,

ja mijn oma had een miskraam van een tweeling. En een neef van mn vader heeft een tweeling. Dus t is er wel maar had t niet verwacht omdat t nogal ver weg is
Ik kan t ook nog niet helemaal geloven, heb al een paar keer naar mn echo staan kijken haha

Lilypie Third Birthday tickers

[img]http://lbdf.lilypie.com/R9vQp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

Jipppppiiiiiiieeeeee een ikkeben tweeling, super !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

@Asje, ja voor zover ik weet de eerste ikkeben tweeling toch?.. en ik ben er al best lang!
Of zijn er ‘voor mijn tijd’ al meer tweelingen geweest?

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Jeetje je zal wel geschrokken zijn even ja! Maar van harte gefeliciteerd! Dat is van alles 2! Wow!

Super gefeliciteerd. Nu je aan het idee gewend bent, kun je er (hopelijk) lekker van genieten. En hopen dat je niet teveel last krijgt van kwaaltjes, die hoeven dan niet dubbelop natuurlijk!

Mijnticker.nl Tickers
Mijnticker.nl Tickers

Wauw wat bijzonder en mooi! Heel erg gefeliciteerd en super genieten!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Wauw, super! Gefeliciteerd met je tweeling!

Kan mij wel voorstellen dat je in eerste instantie even moet slikken, maar wel leuk!

Groetjes mama Jade

Wauw, dat is zeker bijzonder!
Van mij ook dubbel gefeliciteerd

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Gefeliciteerd! Hele fijne zwangerschap.

Bijzonder hoor!

Het komt inderdaad dus wel voor, maar wat je zegt ver weg.
Geniet ervan!

Liefs, Anne

He, wat leuk joh! Er zijn op dit forum volgens mij maar weinig mamaś van een tweeling! Wat gezellig zo samen in de buik! Ik was ook even geschrokken als ik al een kindje had en als er dan opeens twee bij zouden komen, maar aangezien jullie toch al graag drie kindjes ouden willen, zijn jullie straks wel meteen klaar!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers