Het zand uit de zandbak

Gooien jullie het zand dat de kinderen naast de zandbak hebben gegooid er wel gewoon weer in? Ik zie na 3 dagen al in dat ik elke twee weken kan bijvullen met nieuw zand als ik dat niet doen, want er word behoorlijk wat geknoeid! Maar ik vind het wel een nadeel dat er dan ook gelijk andere troepjes in de zandbak komen… Aan de ene kant weet ik wel dat bijvoorbeeld zo’n grote zandbak op school ook vol andere dingen dan zand zit, zoals takjes en blaadjes, maar toch… voelt zo raar om dat bij elkaar geveegde zand er weer in te gooien

Groetjes Anouk

Nu scheelt het dat hij bij ons op het balkon staat maar ik gooi het er indd terug in en komen ook wel takjes bij. jammer dan anders kan ik bezig blijven

Liefs Michelle

wij hebben geen zandbak omdat dat niet past als ik er ook nog een zwembad neer wil zetten (jij wel miremady, welke als ik vragen mag???)
maar rico gooit sowieso ook met zand als ie buiten in de speeltuin aan het spelen is, en dan gooit ie het niet terug ofzo

Ja ik wel MamavanRico ik heb een schelpzandbak en een gewoon opblaaszwembad Ik heb een heel lang balkon over heel de lengte van de huiskamer en onze slaapkamer.

Liefs Michelle

djezus! da meen je nie, ik vond ons balkon al groot eigenlijk maar jouw balkon is helemaal groots!! ja wij hebben een boot (best grote) wat we als zwembad gebruiken, en als ik er nog een zithoek wil hebben en een zandbak…wordt beetje veel. ik zal is met manlief overhebben of we geen andere opties hebben.

Nou ik heb het gedaan… Hahaha! En nu is de zandbak dus vervuild, niet meer dat hele mooie schone heldere zand Maarja, je kunt niet alles hebben he! Volgend jaar weer nieuw zand Net wel even het zand water gegeven, want in zo’n schelp word het echt poeder, valt niks meer mee te bouwen!

@Mamavanrico
Je kunt ook gewoon een kleine bak (zo’n zwarte rechthoekige bak waar cement in word gemengd bijvoorbeeld) gebruiken he, dan kan rico er niet in zitten, maar wel er naast, en dat is net zo leuk hoor! Bij mijn kids op school hebben ze een zandtafel, is ook helemaal hot daar, en niemand die er in kan zitten!

Groetjes Anouk

Ik laat het eigenlijk gewoon om de zandbak liggen. Ik ben te lui om het op te ruimen! We hebben dinsdag bij Gamma maar liefst 100 kg zand gekocht (4 grote zakken) en daarvan zit er nu 50 kg in. De rest sleep ik naar het tuinhuisje. Voor volgend jaar, of voor als het ding echt leeg raakt. Man, ik heb me kapot gesleept met die 100 kg, mijn auto sleepte zowat over de grond! Hahaha. Maar het was 8,- dus daar hoef je het niet voor te laten he?

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hahaha ik zie je al gaan met 100 kilo rainbow Ik heb zelf twee grote emmers van mijn vader gekregen, die werkt op een speeltuin Gratis dus, maar 8 euro is ook zeker niet duur voor zo veel zand! Je kan wel een strandje aanleggen achterthuis! (of gewoon lang genoeg wachten tot de kinderen alles uit de zandbak hebben gegooid:-P)

Groetjes Anouk

Onze zandbak is wat uit de kluiten gewassen, en het meeste blijft er dus wel in. Alles wat er wel naast valt veeg ik wat tussen de tegels Of onder het konijnenhok, dan zie je het ook niet!
Oh en het past ook net onder de deur van de schutting door, dan waait het vanzelf weer uit de steeg!

Groetjes Manderijn.

Ik veeg het zand er weer in en een keer in de zoveel tijd ga ik gezellig met hun het zand door de zeefjes halen om het troep eruit te halen. Ik heb wel als stelregel dat ze tot zover met het zand mogen en niet verder. Wil niet door de hele tuin het zand weg willen halen. Als ze dat niet doen gaat hij dicht.
Wij hebben de zandbak ik de bestrating dus ik kan het er makkelijk invegen, deksel erop en je kunt het weer als terras gebruiken.