Het wordt nu echt spelen

Sinds het begin het dit jaar (Marijn toen 21 mnd) speelt Marijn steeds bewuster en rustiger. Als hij met zijn keukentje speelt maakt hij eten of schenkt drinken in en dat moeten wij dan opeten/drinken. Of zijn knuffels krijgen eten. Als hij een toren heeft gebouwd laat hij hem zien aan mij. Samen spelen doet hij ook steeds vaker en langer met andere kinderen. Hoewel ze ook nog echt naast elkaar spelen beginnen ze steeds meer samen te spelen.
Ik vind deze ontwikkeling zo mooi om te zien. Wat worden ze groot ook al zijn ze nog zo klein.
Je kunt ze steeds meer dingen duidelijk maken en gerichtere dingen vragen.

Wat leuk! Lijkt me ook wel fijn, dat ze steeds beter alleen kunnen spelen. Erik kan dat niet zo goed, namelijk… Hij is natuurlijk over een paar weken ook al 21 maanden, dus of hij het dan al kan? We zullen zien. Lekker genieten van je grote man!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Is indd mooi om te zien. Gaat hier nog wel ff duren ben ik bang

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lijkt me ook een hele leuke fase
Vind het nu al leuk om te zien hoe Nick is veranderd met een paar maandjes geleden…
Tijd gaat snel

Groetjes Bianca

Morgan ‘kookt’ ook. Ze scharreld ook veel in de keuken bij ons als we koken. Ook leest ze zelf boekjes en ze ‘leest voor’ aan der beer. Ook verteld ze de katten verhaaltjes. Oh ja en baby born krijgt regelmatig de fles of iets te eten.

Het is zo schattig om dat allemaal zo te zien. Oh ja en sinds een week of wat voetbalt ze ook.

Groetjes,

Michèle