en hoorde al een donderknal brrrrr ben alleen thuis,kids op bed,en ziet grote regendruppels vallen
hel de dag op de halve ochtend na dan de zon gehad was gewoon heerlijk hier
ja je kan niet alles hebben he hahaha
en hoorde al een donderknal brrrrr ben alleen thuis,kids op bed,en ziet grote regendruppels vallen
hel de dag op de halve ochtend na dan de zon gehad was gewoon heerlijk hier
ja je kan niet alles hebben he hahaha
nou ik doe met je mee hoor, hier ook keiharde donders en flitsen en het lijkt wel herst zoveel bladeren ik ineens inde tuin heb… (zit ook alleen met de kids) haha
groetjes Kim, mama van
en
begint nu te waaien als een gek man,dylan huilend beneden…krijgt zijn raam niet dicht…maar ik kan de zolder niet op te smalle treetjes dus dat gok ik niet met die knie…dus meneertje leg in mijn bed nu
vind klein beetje donderen niet erg maar in de vakantie hing hij boven ons huis en de ramen trilde toen vond ik het wel minder,vroeger kroop ik onder tafel maar nu met dylan en kaitlyn probeer ik me groot te houden wil niet dat hun bang worden
Hier nog eentje die (natuurlijk) alleen thuis is met Steef.
Het begint hier net voor het eerst te donderen.
Hoop dat het niet erger wordt…
Maar ik las ergens anders ook al dat het op sommige plaatsen heftig is…brrr
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
En prompt waait boven de deur keihard dicht…
Hmm…wordt lachen vanavond (ahum)
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
o jee bieb ahahahahhhahah.nou hier heeft het gisteren avond gespookt donder en bliksem grote hagelstenen en dat ging later over in regen tanja kon er ook niet van slapen rond half tien werd het gelukkig minder .
groetjes marielle mama van tanja
en nog geen 10 minuten later was het weer stil,geen regen geen wind
vanacht heb het wel goed gehoosd,werd er wakker van grrrr
hier gister avond veel regen,veel hagel en onweer vandaag schijnt tot nu toe de zon… hopen dat het zo blijft…
liefs jessica
ja hier schijnt de zon nu ook,stond net voor me vriendin ging weg sta ik uit de wind was gewoon lekker…zal haast me stoel buiten zetten hihiih
ja lekker wat genieten van de zon… hoewel was net buiten en vindt het toch niks te warm… och dan ma dikke trui aan en zo buiten zitten ,tis de gedachte wat telt he!!
liefs jessica
hier is ze er nog soms, ma begintharder en harder te waaien… dus zal wel niet lang meer gaan duren pff rot zomer…
liefs jessica