Het weer effect op humeur?

hebben jullie kindjes last van het weer, ?? dan bedoel ik dat het hier echt continue alles op een zeurderige manier zeggen is, of niet zeggen maar jengelen en geergerde jengel geluiden maken omdat niks dan goed is dat: huuuuuuu en eheeeeehhhh en noem maar op gewoon zwaar vervelend omat het maar aan de gang blijft. zn mond staat helemaal niet stil en je hoort nu dus constant zeur jengel en mauw geluiden. en dan ook met een volume 100 hoor!
het is een beetje sinds het weer zo is dus vroeg me af of jullie kinderen er ook last van hebben, omdat ik het in mijn omgeving vaker hoor de laatste dagen. was benieuwd of dat puur toeval is…
hoe reageren jullie als dit zo’n dag non stop gebeurd? normaal is het hier soms een momentje zeg maar. maar echt een hele tijd zoals nou komt nauwelijks voor. Ik moet zeggen dan heb ik moeite om het te negeren en zei net ook al van: nou is het afgelopen stop hiermee of je vertrekt maar naar je kamer! (alsof dat helpt)

Ja herkenbaar. Kan het zijn dat ze er moe van worden ofzo? Evelien kwam al gapend haar bed uit, na een prima nacht. En is inderdaad NIET (echt NIET!) te genieten!!! Ze slaapt nu al bijna 2 uur, hopelijk knapt ze er van op. Het janken staat me momenteel nader bij dan het lachen …

We willen zometeen graag met haar naar buiten, met de slee. De vorige keer was ze een baby, dus ze weet het vast niet meer. Maar no way dat ik met een dreinend kind op een slee ga zitten. Ajuus!

Zo, je kan het maar kwijt zijn …

Hier hetzelfde hoor! Ik had nog niet de link gelegd met het weer, maar feit is wel dat Siem al dagen jengelig is. Ik gaf het op de PP, maar hij komt nauwelijks buiten met die kou/wind (we wonen buitenaf dus ga niet al te veel als de zon niet schijnt, mede ivm zijn benauwdheid). Hij had het ook toen hij na de zomer minder naar buiten kon ivm de regen.

Mijnticker.nl Tickers
Mijnticker.nl Tickers

na mijn bericht ging rico wonder boven wonder een half uur !! op zn kamer spelen. ik heb snel afgestoft en gestofzuigd. en de tafels afgedaan met sop. ja in rap tempo dus
herkenbaar voor iederen dus…gelukkig maar! daarna ging ie constant op de bank liggen. maar hij plast ook weer continue in zn broek. niet hele plassen maar wel echt de druk eraf zeg maar… ook herkenbaar?

Bij Tim heeft het weer gelukkig geen effect op zijn humeur. Maar moet ook zeggen dat Tim de sneeuw helemaal geweldig vind. En ook van de kou heeft hij geen last. Ik ga altijd iedere dag met Tim en Daan naar buiten, maar gisteren was ik liever binnen gebleven. Vond het maar koud en dan die gure snijdende wind erbij. Was blij dat ik na een uurtje weer binnen was, maar als het aan Tim had gelegen dan waren we nog wel even buiten gebleven. Ook vandaag veel buiten geweest. Vanmorgen ruim een uur en vanmiddag weer ruim een uur.

Groetjes,
Sandra

Gewijzigd door - Sandra1980 op 04 Feb 2012 00:07:09

@Sandra: nee dat bedoel ik niet zo zeer. want rico houdt ook enorm van de sneeuw en we zijn ook gaan sleeen toen het stopte met sneeuwen (het was donker half 7 s’avonds maar toch, hij vond het geweldig!) ook sneeuwballen gooien wordt ie happy van
ik weet niet wat het is, msischien de droge lucht ofzo, of gewoon de overgang van binnen naar buiten en andersom dat dat zn weerslag heeft ofzo… geen idee waar het verder vandaan kan komen. ik hou het echt geen uur vol buiten zoals jou. half uur is een max dan moet ik echt even bijkomen. kan ik later op de dag wel weer een half uur naar buiten maar niet 1 uur achter elkaar ofzo. brr…