in het mondje van Justin
Maar vanmorgen zie ik dus tandje 5 en 6 door komen
bovenin de normale snijtandjes
Dus het is geen klein drakulaatje meer als ze helemaal door zijn
Het was even rustig
Gaat lekker
Kaya dr truitjes zijn binnen 10 minuten volledig doorweekt van het kwijlen, haar billetjes zijn tot bloedens toe kapot, maar tandjes ho maar.
Nergens te bekennen.
Best maf, ze heeft er al last van sinds ze 2 (!) maanden is…
Nou ja, ze komen vanzelf
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Hey, goed zeg krijgt ie weer een heel ander snoetje. Jessin krijgt er ook weer 2 en had laatst de eerste 2 kiezen erbij en boven de 2 hoektanden. Nu komen ze onder die hoektanden.
Arme Kaya, sneu joh dat ze er al zo`n last van heeft zonder resultaat. Hoop dat er gauw wat komt bij dr.

Ach vampier af…was wel grappig gezicht denk ik!
En Jessin, al hoektanden!
Dat is wel snel of niet?
Manon is me haar eerste kiezen bezig denken we. Ook steeds kwijlen en vinger in de mond enz.
Tessie

Ach arme Kaya
Justin was ook al bezig vanaf twee maanden oud
En nukun je zogoedzien dat het zijn tandjes zijn
Heel zijn tandvlees is dik en rood
Maar denk wel dat het bij Kaya ook zal doorbreken hoop dat ze er weinig last van zal hebben
Justin is toch wat pieperig
Zo dat gaat rap zeg!
Met Ruben op het moment ook even.
onder komer er weer twee tanden bij en een kies
en boven een tadje en twee kiesen, zo zielig.
tot nu toe is hij altijd zo stoer geweest maar nu is het echt een zielig volgeltje de heledag op alles knagen en jengelen
Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Heeft Justin er erg veel last van ?
Ja, Joyce heeft ook enorm veel last van doorkomende tandjes nu.
Ik kan ze goed zien zitten onder haar tandvlees maar het wil
maar niet doorzetten. Vind het zo sneu voor de’r

quote:Ik ken dit vanaf twee maanden is mijn zoon ook al het kwijlen en zit, ligt de heledag met een slabberr om anders kan ik wel 6 keer per dag een truitje en romper verwisselen. Ik bij de cb vertellen kijk er zit een wit plekje en het is dik zeggen ze het is een vet bultje en dat hij daar lekketr op wil kauwen is om het stuk te maken. OK dan is het dat maar hij lekt er wat af. groetjes Dolfs moeder.
Gaat lekker![]()
![]()
Kaya dr truitjes zijn binnen 10 minuten volledig doorweekt van het kwijlen, haar billetjes zijn tot bloedens toe kapot, maar tandjes ho maar.
Nergens te bekennen.
Best maf, ze heeft er al last van sinds ze 2 (!) maanden is…
Nou ja, ze komen vanzelf![]()
Groetjes Bianca, mamma van