30 graden en warmer wordt!!
Ik vind het heerlijk dat het warmer wordt maar moet het dan meteen weer zo extreem?? Wel met kans op (onweers) buien dus het zal wel broeien worden.
Zucht… tis ook nooit goed hè?
Groetjes Nancy
Het volgende week
Woensdag en de dagen erna zakt het weer naar 21 graden. Ik vind het niet erg. Die hitte vind ik echt vreselijk.
Groetekes, Sje
Raar he dat het ineens weer zo warm is met daarna weer een flinke daling van de temperatuur…Voor de oudste is het best moeilijk om te snappen dat hij de ene dag bij wijze van spreken in zijn blote billen kan lopen in de tuin en de andere dag toch weer een lange broek aan moet…
haha ja i know maar de reden dat ik net haha schreef…
op de radio had iemand volgens mij een foutje gemaakt die zei dat het dinsdag 37 werd, lijkt me stug toch? of toch wel?
Laat die hitte maar komen: heerlijk! Hoewel 30 inderdaad meteen zo overdreven is. Geef mij maar 23 ofzo. Maar liever 30 graden dan het pisweer van afgelopen dagen/weken. Al die regen, brrr…wilde net zowat de verwarming aan doen, het was echt fris in de kamer!
Groetjes Rainbow, trotse mama
@MamavanRico, nou zoveel zitten we er hier in Brabant dinsdag niet vanaf: 33 graden voorspellen ze.
Groetekes, Sje
Laat ik nu wèl in Brabant zitten!! En 37 graden!!! Dat zal toch niet? (maar je weet het nooit…)
Net als Sje vindt ik die hitte ook verschrikkelijk!!!
Ik zit hele dagen binnen maandag en dinsdag… pff vind er niks aan!
Tot MAX 25 is prima… warmer niet…
Liefs, Melanie
Ik sluit me bij Rainbow aan. Heerlijk dat warme weer. Ben echt klaar met die regen en kou!
Groetjes,
Sandra
Nou ik heb ergens ook het cijfer 36 horen vallen…
moet zeggen dat ik het ook een beetje extreem vind…maar ja goed wa doe je eraan… ik heb de dagen ff zo gepland, dat ik nergens heen hoef met de wagen, want dat is met dat weer een rijdende champignonnenkwekerij, kind drijft haar kinderstoel uit …
dus ik zet lekker een parasol in de tuin, haal een paar emmers met water te voor schijn, en een paar gieters (nestel mezelf op een veilig afstand) en laat pippy lekker met haar water klooien, want dat is het leukste wat er bestaat…
maandag ga ik gewoon vroeg boodschappen doen, hopelijk ist dan nog een beetje te doen… dan kunnen we smiddags aan de rous met het waterballet in de tuin !
Pippy is geboren 17.07.2009
Oh heerlijk … ben dit weer ook zat hoor … denk dat de boeren wel weer tevreden zijn met de natheid… nu wij weer even verkleuren
Vanaf morgen wordt het idd beter (dan moet natuurlijk ook op mijn verjaardag haha )
Maandag en dinsdag warm. wel fijn maar warmer dan zo’n 25 graden hoeft voor mij ook niet hoor, dan wordt het weer zo broeiierig…
Fijn weekend allemaal.
gr. mama van 2 kids
Nah meiden, niet zo mopperen, 't is ook nooit goed!
Niet te warm, niet te koud… niet te nat, niet te droog… niet te lang het zelfde weer, niet te veel wisselingen… Pfff!
Ik zeg: heerlijk laat maar komen die hitte!!!
Nou dit warme weer is niet eens zo heel erg leuk…
Ik heb ook liever 30 graden dan die vieze regen
Maar ze waarschuwen nu dat je maximaal maar een half uurtje onbeschermd in deze zon mag (Die van Maandag en Dinsdag) want de zon staat extreem dichtbij de aarde…
De zon is dan namelijk zonkracht 8 en dit is niet meer voorgekomen sinds 2 Juli 2009.
Zie hier het bericht:
http://nieuws.weeronline.nl/4673/nieuws/eerste-tekenen-hittegolf-in-nederland
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie