hallo vandaag was echt zo een dagje alles begon eigenlijk heel fijn samen gaan boodschappen doen en we zouden vanavond onder ons gezellig gaan barbequen,we komen thuis krijgen we een berichtje van mijn schoonmama als we na daar willen gaan.komen daar aan zit mijn schoon zusje daar compleet over stuur omdat ze na 2,5 jaar een eind heeft moeten maken aan haar relatie (woonde sinds vier maanden samen)en met die jongen viel werkelijk niet te leven als ze nog maar twee minuten met een oude kennis stond te praten was die al boos en van die dingen echt te gek voor woorden dus proberen haar te troosten, (wat ff onmogelijk was) en terug naar huis gekomen komen we hier aan zit ik ff met mijn mama te chatten krijgt ze telefoon dat mijn broertje een ongeluk heeft gehad met de auto nu heb ik juist wel bericht gekregen dat er geen gewonden zijn, alleen alle twee de auto s zijn klaar voor autokerkhof , maar goed al bij al auto s zijn vervangbaar mensen niet toch? al bij al ben ik blij als het morgen is want ben compleet over mijn toeren(jullie moeten wel weten dat ik heel snel van slag ben en dan ook serieus deprie kan zijn dom he!!! ) och ja morgen weer een nieuwe dag!!
liefs jessica