Het vandaag J's laatste

dag op school was, en ik ben om 11 uur weggegaan op mijn werk om er nog 1 uurtje bij te zijn. De school heeft 1 maand vakantie en begint weer op 9 Januari, maar dan komt J niet meer ivm ons vertrek. Het was super leuk en ik heb veel foto’s gemaakt! Ik ben alleen een sukkel in het uploaden dus dat gaan we maar niet meer proberen.

Was best emotioneel denk ik? Maar wel fijn dat het leuk was. Hoe vond ze het zelf?

Liefs Michelle

Ja ik ben niet echt heel emotioneel hoor, dus ik was niet verdrietig ofzo, ik vind het juist wel fijn dat ze groter is en veel meer zelf kan maar was wel even aan het bedenken dat ze nu toch echt wel heel groot is!

Zelf vind ze het hardstikke leuk dat ze nu klaar is met school en vakantie heeft! hahaha vandaag was wel leuk, want ze hadden er kuikentjes van 5 dagen oud, waar ze mee hebben geknuffeld!

pff hoe is dat gegaan vond je het moeilijk? en J zelf? wanneer gaat ze dan in nederland naar school, is ze al ingeschreven! sterkte en succes in deze periode! denk aan jullie!

Jeetje, toch wel een momentje

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”