Hier het verslag;
We zijn eerst met z’n 4tjes bij mc Donalds wezen eten en hebben daarna Cas bij oma en opa gebracht. Lisa vond het niet leuk dat Cas niet meeging naar het theater. Toen we bij het zuidplein theater kwamen hebben we Lisa verteld wat we gingen doen; Piet Piraat in het echt zien!
Lisa kon niet wachten, ze vond het geweldig.
Toen Piet eindelijk op het toneel kwam was Lisa niet meer te houden, inmiddels op mijn schoot geklommen zodat ze het beter kon zien.
Toen kwam het eerste liedje (Piet Piraat), Lisa ging weer compleet uit haar dak; keihard meezingen, klappen en dansen op mamma haar schoot. Na het liedje riep Lisa keihard; O, mamma? Ik moet mijn tekening aan Piet Piraat geven. Iedereen in een deuk natuurlijk.
Na afloop mocht je foto’s maken en de kinderen mochten de karakters een hand geven. Maar daar was het druk!!! Lisa heeft haar tekening uiteindelijk maar aan Stien gegeven en goed foto’s maken lukte helaas niet. Dus wij doen het maar met de herinneringen.

Steven Stil!

‘wazige’ Stien met de tekening van Lisa in haar hand.
Daarna Cas weer bij opa en oma opgehaald, die had het ook naar zijn zin gehad (opa en oma nog meer).
Lisa is lekker naar haar bed gegaan en heeft de hele nacht heerlijk in haar eigen bedje geslapen.
Al met al een leuke dag geweest.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).