Het UWV zijn geld terug wil

van zijn geld af wil… Heb ik op maandag 27 juni netjes gemeld per brief dat ik dus een baan heb en me WW op wilde zeggen. En ik hoorde maar niks en oke er had een lampje moeten gaan branden, maar die sukkels hebben gewoon mijn WW over gemaakt.
Ik heb het maar meteen even op een aparte rekening gestort zodat ik er niet aan kan komen en maandag ga ik ze maar bellen of ze het terug willen…

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 25 Jul 2011 21:00:40

Pff stelletje suffies daar!
Naja, beter een keer teveel dan helemaal niet toch wel goed dat je t in de gaten had en apart gezet! Anders later weer een probleem… pff!

Ik had 6 maanden na mijn bevalling mijn zwangerschapsuitkering pas binnen… pffff daar moest ik zó achteraan zitten! Heb de formulieren 3x op moeten sturen omdat ze zogenaamd 2x niet binnengekomen waren??? Ja doeiii! Zootje daar!
Pff je zal ervan moeten leven… gelukkig konden wij het prima redden zo. Maar leuk is anders!

haha, uwv wel
kan goed dat er 6 weken overheen gaat idd en dat je dus terug moet betalen. ik had een voorschot gekregen en dan zou ik per mnd 40 minder krijgen. deze mnd gewoon nog steeds het volle bedrag gekregen en scheen 6 tot 8 weken overheen te gaan nadat het financieel in de computer weer klopte zeg maar…

Ohhh daar houdt ik ook alvast rekening mee, want Chris is aangenomen bij zn baas, waar hij 3maanden proefplaatsing had… En zn WW loopt tot Oktober… dus ik denk dat we 2maanden extra krijgen van t UWV, maar dat zzal ik direct op een apparte rekening zetten…

Liefs, Melanie

@Melanie: Had hij dan werk met behoud van WW? Anders moet je het doorgeven aan het UWV, want volgens mij heeft hij dan geen recht meer op WW. Als hij is aangenomen, moet je dat volgens mij gelijk doorgeven aan het UWV.

Groetjes Natasja

Haha, dombo´s.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hij werkt idd met behoudt van WW… tot 10augustus… (was voor 3maanden).
Na 10 augustus word ie aangenomen bij het bedrijf.
Chris heeft donderdag een functionerings gesprek gehad, waar dit verteld werd…

Hun geven het 10augustus door aan t UWV, want hun krijgen een vergoeding van het UWV omdat Chris daar 3maanden gewerkt heeft.

Liefs, Melanie

@ Melanie als ik het uwv goed begrijp betekend werk met behoud van uitkering dat Chrtis zijn uitkering behoud en dat hij geen nieuwe procedure hoeft op te starten als hij niet mag blijven, duurt 6 maanden geloof ik, maar dat kan verkort zijn. Maar volgens mij betekend het niet wij betalen vrolijk naar uw salaris 3 maanden door want dan zou iedereen kunnen zeggen werk 3 maanden en dan weer niet en dan 3 maanden en dan weer niet. Dus ik zou het zeker even apart zetten, ik ga ze maandag bellen en mochten ze me vertellen dat ze dat wel doen 2 a 3 maanden lang dan laat ik het je weten maar dan wil ik het zwart op wit.

Groetjes,

Michèle

Heb het UWV gebeld. Ze hadden de wijziging gekregen maar nog niet verwerkt. Over 3 weken krijg ik een acceptgiro over wat ik terug moet betalen. Ik mag 4 dagen + vakantiegeld houden maar hoeveel dat is zie ik dan wel. Tot doe tijd kom ik er niet aan. Ze was overigens heel verbaasd dat ik zo eerlijk belde

Groetjes,

Michèle

Wel erg netjes van je dat je gebeld hebt.

Zou ik zelf ook doen, maar denk dat er helaas genoeg mensen zijn die dit niet doen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

@ Sandra oh je moet ze de kost geven inderdaad. Maar ik heb geen zin in een hoop geharrewar straks.

Groetjes,

Michèle

haha dat je zo eerlijk belde? was puur eigenbelang dat zei de belastingdienst ook tegen mij, dat ik zo eerlijk was, ja ook puur eigenbelang, geen zin om het op te brassen en het vervolgens van mijn eigen centen terug te moeten betalen

@ Inge was zo ie zo niet van plan het op te maken maar heb ook geen zin om e wachten tot zij een keer door hadden tot zij fout zatten.

Groetjes,

Michèle