Het UIT is

Oke
het is dus UIT
OVER
CLOSED
en ik dacht. Ik deel het ff. want niemand snapt het, dat IK het dus heb uitgemaakt…
mn hele familie behalve mn ouders, het was zon lieve jongen en hij was zo zorgzaam en ik snap he tniet en waarom heb je het gedaan en je krijgt nog wel spijt

het is natuuurlijk te begrijpen als je 15 bent. Tis doodnormaal… maar het is julia’s papa…!
hij wil mij niet meer zien. Dus haar ook niet zegt die. Ik denk dat die wel bijdraait en toch julia komt zien, maar je weet het nooit…
verder krijg ik van die opmerkingen naar men hoofd… “kijk vanavond maar uit voor vliegende bakstenen als je in je bed ligt” …
en bijvoorbeeld… " ik ben met 3 min. bij je als ik wil, je weet hoe ik kan zijn"… ( en dat had dus te maken met dat hij zn vader een keer heeft aangevallen)

en slijmen bij mn nichtjes dat ik zo naar tegen hem doe…

Maar, het zal er bij horen. k heb geen traan gelaten en vind ik hem ook niet meer waard nu GIRLPOWER toch

x medi

Hoi Me- di
Ik vind dit verschrikkelijk om te lezen weet je dat.
Ik ben zelf opgegroeit in een eenoudergezin en ik
heb daar jaren heel veel verdriet van gehad.
Nu ben ik dertig en het verdriet is nog altijd op de
achtergrond aanwezig dat ik een ouder heb moeten
missen tijdens mijn kindertijd.
Dus wat bedoel je precies met girlpower ?

Miranda

…Sorry
Was jou moeder ook 15?

ik kan echt niet met hem verder, ookal is hij dr vader… het doet me teveel pijn en ik was niet eens meer verliefd…
Ik krijg vast over een paar jaartjes een vriend die wél een kindje wil, en dan heeft julia een lieve papa… ze heeft iig een jonge opa en oma, jonge tante, en veel mensen die voor dr zorgen!

hoi
jammer dat het uit is, in maart op dat mooie italiaanse eiland miste je hem nog,maar het kan gebeuren, als de liefde over is is het over, geniet maar lekker van jullie dochter en idd misschien tref je over een paar jaar iemand die mede voor julia gaat zorgen.

Hopelijk blijf je wel de meningen van anderen hier respecteren want hoe vervelend het ook is, geen enkele situatie is het zelfde maar als je iets op een openbaar forum zet kan je reacties verwachten al zijn ze niet badinerend bedoelt.

Ja, klopt toen miste ik hem nog!

Sorry miranda, k vind het heel erg voor je en k zou me ook zo gevoeld hebben…
maar ik weet dat dit beter is voor ons

Hoi Me- di
Tuurlijk weet ik wel dat het in sommige situaties beter is
om uit elkaar te gaan.
Alleen jij en je vriend kunnen dat het beste beoordelen.
Maar toen ik dat berichtje las moest ik denken aan die
kleine Julia.
Het was absoluut niet kwetsend bedoeld.
Ik wens je veel sterkte de komende tijd want deze keuze
zal absoluut niet makkelijk voor jullie zijn.

Groetjes,
Miranda.

tja… als je een kindje samen hebt is het nog moeilijker om die beslissing te nemen. Maar een kind schiet er ook niets mee op als de ouders elkaar niet kunnen luchten of zien! En ik spreek uit ervaring!!!
Ik hoop dat je straks een hele fijne en lieve papa voor julia vindt, en een super vriend voor jou natuurlijk!!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat een rot situatie zeg!
maar al het negatief brengt ook iets positief met zich mee.
je hebt een mooie dochter waar je trots op kan zijn.
richt je daar op zij is de moeite zeker waard.
Je ex niet meer, die moet zich eerst eens leren beheersen.
dan kun je zien wat de toekomst uiteindelijk zal brengen.

suc-6 meis.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Veel succes meid. Het zal niet makkelijk zijn om zo jong al een kindje te hebben, en gaat toch de meeste energy naar zo’n kleintje. En als het over is, is het over. Ik hoop voor Julia dat haar papa voor haar in the picture blijft, zo niet, dan is dat zijn verlies. Ik hoop dat je een keer iemand in je leven vindt die je kunt vertrouwen en die gek zal zijn op Julia.