Het toppunt van schooien

Dwingen kun je het zeker niet…

Noah zegt ook altijd “Dankje” Als hij wat krijgt, nu begint hij zelfs met “Dankje wel” lieffff… Ben dan helemaal trots! hahahahhaa

Liefs, Melanie

aah wat lief van Noah en Tim! echt top hoor!

@Rainbow: haha nee rico ook niet, hij heeft vandaag NIET om een koekje zitten schooien! goed he en toen hij m van me kreeg zei hij niet dankje toen ik het zei maar: KOEK HMMMMMM!!

Hahaha, we zijn vanmiddag boodschappen gaan doen. Ze had niet eens oog voor de kaasjes bij de AH, zo druk was ze met haar mand aan het sjauwen. Ze vond de vakkenvullers veel interessanter! En ook de bakkerij liep ze zo voorbij! Maar dat was vandaag, morgen kan het heel anders zijn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Third Birthday tickers

He, Eef heeft oog voor de vakkenvullers, niet voor de kaas! Das (op het gebied van schooieren) een hele vooruitgang! Of zou ze door hebben dat de vakkenvullers bij de grote voorraad in het magazijn kunnen

Fijn dat het goed ging vandaag!

Nog even over het bedanken:

Vanochtend had ik Nora meegenomen naar de paardjes die ik als ik niet zwanger ben rijd, en Nora had even op het paard gezeten. Was allemaal heel indrukwekkend en ze had weinig gezegd. Voor het slapen gaan nemen we vaak de dag nog eens door, dus zo ook vanavond. Toen ik vertelde van het paardje zei ze: Nora op het paardje! Dankje paardje! Dus een verlate dankjewel, wel erg schattig. Moest een beetje denken aan die reclame: Bedankt, ZON…

Het zit er dus wel in, maar de timing is nog niet helemaal perfect…

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

@ Rainbow En heeft Eef een beetje smaak of moet je daar nog aan werken?? Morgna pikte met zwemmen altijd de badmeester eruit waar mamma ook wel een beschuitje mee wilde eten

Groetjes,

Michèle

Aaron schooit niet om iets maar vraagt wel eens “snoep?” en wijst dan naar zijn mond.
Als we in een winkel zijn dan zit hij braaf in de kar of in de buggy en als hij loopt wat ook voorkomt dan laadt hij vanalles in wat niet hoeft maar als ik het terug leg doet hij niet moeilijk en het is niet zo dat het snoep is ofzo netzogoed een pak vermicelli ofzo.

Gr, danielle

@Aaron, Eva stopt ook gerust een 12-pak kipkluifjes of een verse worst in het mandje. Maar net wat ze tegen komt! Ik leg het dan ook terug. Gelukkig vond ze het laatst ook goed toen ik een pak koeken afpakte waar ze mee begon te rollen over de grond!

@Liske/Michelle…het waren allemaal van die 16-jarige pukelpubers hahaha. Geen date-material nog!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Rainbow je tickers staan naast elkaar en nu is het topic uit verband getrokken

Groetjes,

Michèle

hier gaat het ook zo…damian krijgt vaak een plakje worst bij de supermarkt hier en voordat we de winkel in gaan begint hij er al over…ik instrueer hem dan altijd dat hij er niet om mag vragen en als hij het niet krijgt mama zelf worst koopt…als we daar dan langs lopen begint hij heel slim over de worst te praten maar vraagt er niet om…ben ik ook niet zo blij mee want dat horen ze toch bij de counter…als hij dan een worstje krijgt is hij heel beleefd en zegt dank u mevrouw waardoor die meiden helemaal weg zijn van hem…maar als hij gaat vragen krijgt hij niks meer van mij…