Het stormt hier zo

Woon ik al 11 jaar in dit huis, heb ik nog nooit de wind horen fluiten in huis tot vandaag. Wij hebben tevens een klein dennenbosje en van binnen kan ik al zien dat er een paar aardig scheef staan. Zelfs de enorme eikenboom die hier staat heb ik nog nooit zo zien zwiepen. Hoop dat de wind gauw afneemt hoor, want ik word er zelf onrustig van.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Is toch in limburg Asje? Las dat het daar het ergste is. Ik vind het hier al hard te keer gaan en dat is in Rotterdam dus best nog een eindje uit de buurt, dus kan me je onrust goed voorstellen.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hier waait het ook flink, maar het hardste moet hier nog komen, en dat is ongeveer vanavond laat of vanacht…

Piet Paulusma, (de weerman) zei dat het ging stormen… Vind het altijd wel eng hoor!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ja, ik zit in midden Limburg en daar gaat het al sinds het begin van de middag flink tekeer. ZO erg heb ik het hier nog niet eerder gezien in elk geval.

Ik zit ook in Rotterdam, en vind het ook hard waaien!!
Het giert hier echt in huis.

Hoop dat het morgen weer minder is, anders waai ik weg
Liefs, Anne

[img]http://lb2f.lilypie.com/1A4Dp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Ik zag het wel regenen, maar had niet door dat het zo hard waaide. We gingen even boodschappen doen en we waaiden echt bijna weg. Allemaal wapperende vlaggen en het bonusbord buiten de Appie krakte zowat. Eva capuchon bleef ook niet zitten, haar haartjes werden helemaal nat. Ik vind wind best wel eng. Nu zitten we safe binnen en dan mag het wel waaien, zolang er maar niks om kan waaien.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hahaha Asje, herkenbaar hoor!!
Vandaag met een x-aantal mensen gaan wandelen, net 2min voordat we klaar waren met de wandeling begon het hard te waaien. Toen alle mensen naar huis waren keek ik in de achtertuin en zag dat het speelhuisje van de kinderen aan de andere kant van de tuin lag op zijn kop, de glijbaan lag helemaal achteraan in de tuin en voor de achterdeur lag een lichtkoepel van de buren…
Dit heb ik nog nooit meegemaakt! Wel dat het speelgoed van de kinderen door de tuin schuift (het weegt immers niks) maar nog nooit meegemaakt dat ik ineens spullen van een ander in mijn tuin heb liggen.

Er schijnen ook heel wat bomen omgevallen te zijn hier in het zuiden…als het vannacht maar rustig blijft!

Hier is het in elk geval goed gegaan met ons dennenbosje, geen omgewaaide bomen. Hahaha het zal hier niet gemakkelijk lukken dat onze spullen een andere tuin in waaien, maar het lijkt wel alsof iemand een streek heeft uitgehaald. Ik zie overal dingen liggen die daar niet horen te liggen.

Jan de wind ook met zijn streken