Ik baal er best een beetje van, maar Eva heeft besloten dat ze geen middagslaap meer nodig heeft. Soms wel, maar het gebeurt steeds vaker dat ze na 5 minuten al roept. Laten liggen heeft geen zin, want ze wil dan gewoon niet. Max slaapt uiteraard wel en eigenlijk is het jammer dat Eef niet meer slaapt, want dan kon ik eindelijk ook even zitten en bv een boek lezen.
Nu heb ik de laatste tijd helaas best last van hyperventilatie - dat is mijn zwakke plek - en ik moet daar 2x per dag oefeneningen voor doen. Die duren 25 minuten per keer. Had ik mooi tijd voor als ze sliep, maar nu lukt dat dus ook al niet meer. Ik ben vaak de hele dag duizelig (verder voel ik me wel ok) en dan is het extra vervelend als je helemaal scheel en wazig kijkt (wat is bij chronisch verkeerd ademen) en ze niet wil slapen. En ik niet even kan oefenen. En ik de hele dag moet praten. Dat maakt die duizeligheid alleen maar erger! Die oefeningen werken erg goed, maar je moet ze wel consequent doen. Maar ja, nu gooit mevrouw roet in het eten! Best balen…
Groetjes Rainbow