Wij hebben hier een strak slaapritueel voor de nacht zeg maar. Ongeveer om de dag gaat ze in bad (soms schiet het er bij in omdat ze te moe is) maar in smeer haar wel elke avond in met lavendellotion van Natusan, dan pyjama aan, druppels, tandenpoesten, slaapzak aan en dan naar bed. Op zich niks aan de hand alleen gaat ze dan aan de wandel in der bed. Hoe moe ze ook is. Na een min of 10 gaat ze mieren en ik loop dan meestal even naar boven en leg haar goed, ze vind mij dan heel lief en ik krijg blije kreten en brede lachen. Ik geef dan meestal nog een kus en dan ga ik weer weg. Gek genoeg valt ze meestal vrij snel in slaap daarna. Ze draait nog een beetje en frummelt met de doek. Maar ze ligt op 1 plek en ik hoor haar niet meer.
Ik vroeg me af of mer kindjes dit hebben dat je minimaal nog 1 keer lopen moet. Ik vind het niet erg want het is maar 1 max 3 keer. Als het drie keer moet dan wisselen we af. En ze slaapt dan gewoon goed in en de laatste 2 weken geen tullendienst meer (klop klop klop). Maar blijft dit zo of is dit een tijdelijke bevestiging van dat wij er zijn die ze nodig heeft?
Groetjes,
Michèle