Het praten gaat ineens zo snel!


#1

Onze oudste is 1 April 2 jaar geworden en wat gaat het ineens snel met praten! Ik weet nog zo goed dat kindjes van haar leeftijd al zoveel konden zeggen en zij nog niet en dat ik wel een beetje ongerust was. Ik heb er hier destijds zelfs nog een topic over geopend.
Nu zegt ze kanje (dankjewel) als ze wat krijgt en ze zegt haar naam en daarna wat ze wil. Ze probeert te vertellen wat er is gebeurd en ze zegt nu de kleine woordjes in zinnen. Eerst was het bijvoorbeeld mama bank zitten, nu mama op bank zitten. Eerst vroeg ze is dat? En ben je? Nu is het wat is dat en waar ben je?
En het mooiste van alles is dat ze nu zegt mama lief en papa lief. Wat kan je daar van genieten!
Het is ook zo’n heerlijke knuffelkont, constant op schoot knuffelen en iedereen kusjes geven, ook haar kleine zusje!
Dus wat dat betreft, hoe moeilijk de situatie nu bij ons is, ik kan nog steeds op en top van onze meidem genieten. Wat zijn we trots!

Groetjes


#2

Super!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#3

Wat super joh!

Lekker van genieten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers