Wat super joh dat het zo goed gaat. Knap ook dat hij s’nachts ook zo goed gaat. Tim heeft sinds we 2 weken geleden begonnen zijn met overdag de luier weglaten ook s’nachts een droge luier. Maar 2 keer dat er een klein plasje inzat en verder gewoon droog s’ochtends. Toch vind ik het nog te vroeg zijn luier weg te laten. Tijdens zijn middagslaap heeft hij geen luier meer aan, echt alleen s’nachts.
S’avonds moet hij telkens nog wel een paar keer naar de wc. Dus doen we zijn luier pas aan als wij naar bed gaan. Gisterenavond zou mijn man zijn luier om doen, maar is het vergeten. Gelukkig was hij vanmorgen weer droog.
Overdag is hij echt zinderlijk. Geeft keurig aan wanneer hij moet plassen en doet alles op de wc. Schattig, soms zegt hij ik kom zo terug en gaat dan naar de wc. Doet dan alles zelf echt zo knap. Ook op de creche ging het gisteren heel goed.
Beetje stomme vraag, maar soms als hij plast dan plast hij alles tegen zijn been aan. Heb jij dit ook wel eens bij Rico? Tim vind dit echt niet leuk en gaat dan jengelen dat er plas aan zijn been zit.
Groetjes,
Sandra