met de verbouwing van ons huis… Afgelopen maandag hebben we de sleutel in ontvangst genomen… en Dinsdag avond zijn we begonnen met behang trekken…
We kwamen erachter HELAAS dat er 4ramen LEK zijn… en niet in de zin van dat er water naar binnen gaat, maar het zijn dubbele glazen… en daar zit vocht achter… Nou dat komt wel goed… maar ook hebben de vorige bewoners 2muren extra geisoleerd en er een gipswand overheen gezet…wat intotaal de kamer bijna 40cm kleiner maakt… Nou die 2 muren zijn inmiddels eruit… en muur naar de keuken is ook voor de helft al gesloopt…
En de keuken kastjes bovenin zijn er al uit…
Vanmiddag om 16.30uur laten we een grote container van 9m3 komen, waar alle zooi in kan… en morgen hebben we 6man die helpen met verder slopen, behang trekken etc… dan kunnen we zaterdag avond/zondag al beginnen met behangen en schilderen… en dan schiet het op!
De keuken is besteld en komt Vrijdag de 13e… en zoals ik al op Facebook gezet heb…" Als dat maar goed gaat"… haha
De vloer beneden moeten we nog halen, en tegels voor de badkamer en toilet beneden… dus ik denk dat we voor de 31ste sowieso wel klaar zijn en er hopenlijk ook al een paar dagen in zitten… we hebben veel hulp gelukkig…
Ik zal vanavond nog even fotos op facebook plaatsen…
Liefs, Melanie