3 weken geleden trok damian zich ineens op tot staan. 3 dagen daarna vond hij het nodig om stapjes te zetten en dat heeft hij nu al zover ontwikkeld dat hij van de tafel naar de bank en terug kan en door heel zijn box kan stappen. en tot mijn grote verbazing vond damian het vandaag nodig om toch maar te gaan kruipen. en dan niet een klein stukje nee gewoon heel gemaakelijk alsof hij nog nooit anders gedaan heeft de halve kamer door om dat stofzuiger te pakken waar mama mee bezig was hihi
Het nu opeens erg snel gaat
Ooooow
Met 8 maanden?? Knap hé!
Ik zit hier ook te wachten tot mevrouw besluit te kruipen. Ze zit al op dr handen en knieën, maar snapt niet dat ze dan vooruit kan.
Heel handig, zo’n bijzet tafeltje
Maar ja, als ze eenmaal kruipt, komt het optrekken, komt het vallen, en mijn huis moet nog baby-proof.
haha het is echt waar wat ze zeggen het komt vanzelf. damian trok zichzelf eerst op ging toen stappen had daarna pas door hoe hij vanuit lig kon gaan zitten en nu kan hij ineens kruipen zonder te tijgeren nee gelijk kruipen. wel op handen en 1 knie en 1 voet want hij wil liever stappen maar hij komt vooruit haha
mooi is dat he dat ontwikkelen. Hier was zelf zitten trouwens het laatste op los lopen na wat ze deed. Ze kroop, stond, deed stapjes maar zitten ho maar
Groetjes,
Michèle