hallo allemaal morgen mag mijn menneke eindelijk naar huis om twee uur mag ik hem gaan halen en ik ben SUPER BLIJ!!!
liefs jessica
hallo allemaal morgen mag mijn menneke eindelijk naar huis om twee uur mag ik hem gaan halen en ik ben SUPER BLIJ!!!
liefs jessica
Jaaaaaaaaaaaa joepie, is de week nu nog een beetje redelijk omgekomen ?
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
ja al bij al is ze nog redelijk goed om gekomen al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik echt moe ben… het is echt e gevlieg geweest maar morgen is het alweer allemaal vergeten… denk wel dat ik vanaf morgen namiddag niet meer op de forum kom voor een dagje want ga mijn ventje plat knuffelen hihi
liefs jessica
Heerlijk zeg dat hij morgen thuis komt
En we vergeven het je hoor dat je een dag niet komt
Knuffel ze
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word
Wat heerlijk voor jullie dat hij weer thuiskomt!!!
quote:
denk wel dat ik vanaf morgen namiddag niet meer op de forum kom voor een dagje want ga mijn ventje plat knuffelen hihi
Doe je nog wel een beetje voorzichtig met je mannetje dan
Anders kan ie nog terug straks
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.
Gewijzigd door - Bieb op 31 Jul 2005 21:52:04
hahahaha ja zal er rekening mee houden van het moment dat ik iets hoor kraken stop ik direct
liefs jessica
hihihi
nou, nog even en je kan hem gaan halen!!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
ja hij heeft net gebeld dat hij om twee uur mee na huis mag… ik voel mij net zo zenuachtig alsof ik mijn eerste afspraakje heb haha misschien toch niet zo slecht geweest die tien dagen
liefs jessica
fijn hoor jessica! geniet er van
mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05
Die is hem nu aan het plat knuffelen
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
ja ja was gezellig met ons viertjes ma rudi was wel echt nog erg moe en ligt nu ook te slapen op de zetel is wel een beetje normaal na tien dagen zo liggen in het ziekenhuis he plus dan ook nog zware antibiotica aant nemen!! maar goed ik ben weer helemaal blij
liefs jessica
Fijn joh, dat hij er weer is!
Hoe reageerden de kids?
Vonden ze het raar dat pappa opeens weer thuis was of zijn ze er meteen weer aan gewend?
Lekker dat hij weer thuis is he. Hopelijk is nu alles gauw over en is het leed geleden. Veel plezier samen.
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005