hallo meiden!
Ja, ben inderdaad heel lang weg geweest, maar het leeft nog! Er is hier best veel gebeurd in de afgelopen maanden. Zoals sommigen van jullie misschien nog weten moest mijn man Brandon WEER voor een operatie het ziekenhuis in op 3 juli. Nou, het was heel zwaar voor hem en ook voor de rest van de familie. Hier in Geneve begon de zomervakantie namelijk diezelfde dag…AAAAARGH! Goed, hij heeft het allemaal weer overleefd en we mogen dan natuurlijk niet teveel klagen he! Als grote bonus ben ik van de zorgen, de stress en het van hot naar her rennen 5 kilo afgevallen!!!
Brandon is 2 maanden thuis geweest om te herstellen en is pas vorige week weer aan het werk geslagen. Dit klinkt misschien heel naar en ondankbaar, maar de eerste dag dat hij weer ging werken EN de kids weer naar school gingen slaakte ik toch wel een hele grote zucht van opluchting…die eerste ochtend heb ik gewoon lekker op de bank gezeten met een kopje koffie en een boekje en genoten. Had echt geen moment voor mezelf gehad in meer dan twee maanden. Als de kids niks nodig hadden was het de man wel en vice versa. (Man had goed excuus, kon zich namelijk niet bewegen…).
Het enige wat ik wel echt voor mezelf gedaan heb (tromroffel…) is dat ik EINDELIJK mijn rijbewijs gehaald heb!!! Ik was echt zo trots als een pauw. We hebben meteen maar een auto gekocht en ikke sjees hier door het durp heen en weer terug. Ben langzaam aan mijn angst voor autorijden aan het overwinnen en heb al wat langere tripjes gemaakt (naar het volgende durp 2 km verderop WHAHAHAHA!).
Verder ben ik de afgelopen dagen druk bezig geweest met het doorpluizen van Ikkeben om te zien wat ik allemaal gemist heb en…VEEL! Er is een Teun en er is een Floris…Geweldig Diana en Els!!! Onzettend late felicitaties voor jullie beiden en jullie families!
Sorry van dit walgelijk lange verhaal, maar ik dacht als ik het nu niet doe dan komt het er weer niet van!
Heel veel groetjes aan iedereen van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan
" border=0>