Het niks aan is alleen te zitten!

Hé bah zeg ik vind er maar helemaal niks aan
om s’avonds alleen thuis te zijn.
Niels is er echt elke avond en doet Ruben dan lekker in bad en geeft
hem zijn laatste flesje.
zodat deze mama even lekker de handen vrij heeft.
Maar vanavond moest hij onverwachts naar zwolle voor een of andere curses
van het werk. (waar ik totaal niet blij meer was!)

Nou merk ik pas hoeveel hij mij s’avonds eigenlijk help met Ruben.
PPFFFF…kwam vanavond echt handen te kort.
Maar gelukkig liep alles goed en meneertje ligt boven al lekker een paar uurtjes te knorren.

Dus jullie hebben eigenlijk niks aan mijn verhaaltje.
Maar was best even trots op mezelf dat ik het allemaal gered heb

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Nou, dat mag hoor!!
Gisteren had ik ook zo’n soort gevoel. Meestal eet Joël met ons mee aan tafel en geven we hem om beurten te eten, zodat niet een van beiden koud eten heeft. Ik vond het ook een heel gedoe om dat nu alleen te doen. Ik moet zeggen dat het vaker voorkomt dat ik hem alleen in bad doe enzo. Bart werkt nl. onregelmatig. Toch geef ik eigenlijk altijd alle flessen. Lijkt me heerlijk dat jouw man dat doet 's avonds!!

Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

quote:
Lijkt me heerlijk dat jouw man dat doet 's avonds!!

Dat doet hij eigenlijk al vanaf de dag dat Ruben geboren was.
Hij vind het belangrijk dat hij er door de weeks ook zo veel mogelijk bij betrokken is.
en ik vind het eigenlijk helemaal niet erg s’avond vrij!
Maar ja mis hem nu best wel, dus van mij kan de tijd nou even niet snel genoeg gaan.
Heb nog zo veel te vertellen van vandaag

Bart doet op zich ook wel dingen, zoals douchen, maar dan droog ik Joël weer af en kleed hem aan. Ik ben voor m’n gevoel nooit ‘vrij’!

Lilypie 1st Birthday Ticker

Daan doet nu natuurlijk alles als ik werken ben, maar met zijn rug is ie dan wel moe en moet ie eerst rusten. s`avonds is meestal voor mijn rekening (kindjes badderen is meestal te veel voor Daan zijn rug), zeker met de borstvoeding nog. Heerlijk als Jessin eens een flesje zou willen.
Nou meissie, kan me voorstellen dat je er niks aan vind, hoop dat ie alweer thuis is of gauw komt. Toppie dat jullie ventje heerlijk in zijn bedje ligt te knorren.

Ik ben eigenlijk altijd alleen 's avonds. En eigenlijk ook vaak overdag (realiseer ik me de laatste tijd…)
Maar ik kan me voorstellen dat als je gewend bent dat je man thuis is 's avonds, dat het dan best wennen is als hij er een keertje niet is hoor!
En tuurlijk red je het ook zelf, maar dat geeft wel even een lekker gevoel hè, om dat bevestigd te zien bedoel ik

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

wat heerlijk dat je man je helpt savonds .nou ik vindt het ook knap van jou ,ondanks je niet lekker in je vel zit .een schouderklopje verdient

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ik ben ook gewend om alles alleen te doen.
Net als nu, Dennis heeft 5 avonddiensten dus kan ik 5 avonden alleen doen.
Als hij 's avonds thuis is doen we de kids samen in bad en naar bed, heel gek maar dan liggen ze vaak nog later dan als ik ze alleen doe 's avonds.

Dennis is bijvoorbeeld wel 1 á 2 dagen overdag met de kids alleen, elke woensdag is hij vrij en soms ook de dinsdag of donderdag. En dan werk ik. Dus dan doet hij alles alleen overdag.

Maar ik kan me voorstellen dat het zwaar is als je het meestal samen doet.
Ik kan je vertellen dat het went!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

volgende keer rij je mee naar zwolle en kom je bij mij op bezoek
goed?

quote:
volgende keer rij je mee naar zwolle en kom je bij mij op bezoek goed?

Hé wat leuk woon jij in Zwolle!
dat is hier maar 45 min vandaan, nou een volgende keer ga ik mee hoor

nee dat vind ik ook niets aan om alleen te zitten.
Mijn vriend werkt ik ploegen dus de ene week zit ik alleen,
Maar in de week dat hij er is dan neemt hij yannick ook
altijd mee onder de douche en we brengen hem samen op
bed.

Hij vind het helemaal niet leuk als hij de ene week er niet is
daarom doet hij dat ook allemaal om toch een beetje met Yannick bezig
te wezen.

Dat was in het begin met de fles geven deed ik het overdag en hij s avonds en die andere week doet hij overdag en ik s avonds.

groetjes katinka

quote:
[quote] volgende keer rij je mee naar zwolle en kom je bij mij op bezoek goed?

Hé wat leuk woon jij in Zwolle!
dat is hier maar 45 min vandaan, nou een volgende keer ga ik mee hoor

Ik woon iets buiten zwolle…
is goed hoor!!

dennis werkt standaars 1 avond in de week. Als het er meer zijn dan vind ik dat ook jammer. Is toch wel lekker als je het samen doet! Maar geeft wel een lekker gevoel he, als je ventje veilig in zijn warme bedje ligt!!! Ik had dat ook, toen dennis op wintersport was! Toen voelde ik me echt stoer, een hele week alleen voor het mannetje zorgen!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker