Het nieuwe jaar hier niet goed begonnen is

Zo zitten we lekker met oud en nieuw in huis
12 uur vuurwerk afsteken en om 00.50 brandweer
en nog 1
Dus toch ben ik even gaan kijken
Rij ik richting de school van Robin en ja hoor staat er een klaslokaal in de brand
Hebben een stel rotjongens ramen kapot gemaakt en vuurwerk naar binnen gegooit
Toen ik terug kwam was Robin al in paniek en wilde niet meer naar schppl
Gisteren toch met hem gaan kijken en toen zag hij ook dat het zijn klas niet was
Maar ja nu is het maar even afwachten of ze het schoon krijgen en dat ze maandag naar school kunnen
Ik snap het echt niet he
waarom een school
Ow als ik wist wie het waren he dan grrrrrrrrrrrrr

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Heel erg voor de school maar wees blij dat ze het gedaan hebben terwijl er niemand was. Tegenwoordig zijn ze gek genoeg om dit soort fratsen uit te halen met een klas vol kinderen. Het is erg genoeg allemaal.

tuurlijk ben ik er blij om dat er niemand was
Maar ik heb wel een kindje dat erg geschrokken is
En toch bang is om naar school te gaan
En ik weet dat er meer kindjes zijn die nu bang zijn

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Oh wat beroerd Heleen! Kan me voorstellen dat dat indruk maakt.

Gisteren stond een bericht op teletekst dat het een relatief rustige jaarwisseling was geweest en er werd specifiek genoemd dat scholen buiten schot waren gebleven. Er was maar 1 school afgebrand.

Toch in en in triest eigenlijk dat scholen altijd zo’n doelwit moeten zijn?! Stelletje vervelende lamzakken. Bjek!

Groetekes, Sje

Relatief rustig? hummm ze vinden toch elke keer leuke begrippen voor het nieuws he. Maar er zijn toch ook doden gevallen, zie maar in de telegraaf. Erg genoeg allemaal. Tuurlijk maakt het indruk op de kinderen en ook op de ouders wat betreft de school, als ouder zie je toch dat beeld voor je maandag als je je kindjes naar school brengt.

En met dank aan de media. Ik wil niet zeggen dat het zonder niet was gebeurd, maar het uitzenden van de reportages op tv over de in brand gestoken scholen zo vlak voor oud en nieuw is ook niet echt slim geweest. Degene die dit doen hebben echt geen idee wat ze die kinderen aan doen. Zeker kleintjes niet. En dan heb ik het niet eens over de admistratieve en financiele schade die erbij komt. Ach misschien krijgen de scholen nu misschien eindelijk een keer een sprinkler systeem.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

kijk dan weten mensen wat ze moeten doen om in de media te komen en wat de gevolgen zijn van daden hiervan, als je wat voor elkaar wilt krijgen dan moet je de media op je dak halen, wel beetje extreem maken anders komen ze niet en dan weet je dat je meteen een horde fans hebt die de boel naapen.

hoihoi

hier in de wijk Beijum (groningen) spijkeren ze alles met oud en nieuw dicht,

• winkelcentra’s etc.

ik was bij mn ouders geweest en reed de volgende ochtend terug
alle bushokjes die ik onderweg tegenkwam waren allemaal kapot,

verschillende brandjes overal nog half aan

gelukkig geen echt grote branden voor zover ik weet…

begrijp eigenlijk niet de hele gedachte achter oud en nieuw meer…

ist nou een nieuw jaar ingaan? of een nacht om alles maar te gaan slopen!!

grr…

succes met je zoontje !!
je hebt nog even om het te laten bezinken
komt vast wel allemaal goed!

Ach in Amerika hebben ze Halloween, wij hebben oud en nieuw.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

had het gelezen op je hyves,
het word ook elk jaar extremer.
hou het toch gewoon bij vuurwerk of maak een nieuwjaarsvuurtje in een ton wel te verstaan!

Groetjes Marianne mama van Ruben