Hoi allemaal ik ben weer online! Zo eindelijk ben ik verhuisd. Jammer genoeg gaat het niet zo goed met Nina.
Afgelopen zaterdag de eerste keer geslapen in het nieuwe huis. Alleen het ledikant en ons bed stond op en de gordijnen op beide slaapkamers hingen die dag meer kregen we niet af. Nina wilde niet slapen dus om 1.30 hadden we haar ledikant maar naast ons bed gezet op onze slaapkamer. Ze bleef maar door gillen en wij waren zo moe! Op een gegeven moment zei ik heel consuquent: Nu is het afgelopen!!!En warempel ze ging liggen en slapen. Volgens mij dacht ze: als ik nog effe doorgil dan nemen mijn ouders me misschien in bed. Ik durf zowiezo zoiets niet uit angst dat we op haar gaan liggen of ze uit bed valt. Dus Nina lieten we gewoon in haar eigen bed.
Afgelopen zondag: kamer van Nina helemaal opgebouwd(kast en commode)en princessen schilderijtjes, sterretjes, haar kamer is erg mooi geworden en was helemaal af. De rest van het huis de gordijnen opgehangen. Nina sliep op haar nieuwe kamer als een roosje na een uur bij haar gezeten te hebben.
Afgelopen maandag: deze dag hadden we een nieuwe keuken gekocht dus Nina was deze dag naar het kvd geweest. Normaal heeft ze het daar wel naar haar zin maar toen ik en mijn vriend haar gingen ophalen was ze erg verdrietig. Ik aan de leidsters gevraagd hoe het gegaan was. Ze had helemaal niks geeeten. Ik en mijn vriend zagen aan het gedrag van de leidsters dat ze volgens ons gevoel blij waren dat ze weg was. Wat voelde ik mij schuldig dat ik haar daar achter gelaten had. Dit waren ook twee inval leidsters. Normaal heeft ze het daar naar haar zin en wil ze bijna niet mee naar huis. S’avonds vond ik haar warm aanvoelen dus maar de koorts gemeten. Ze had 38.8 deze nacht heeft ze de hele nacht doorgehuild.
Afgelopen dinsdag: Naar de dokter geweest met Nina want ze had nog koorts en wilde niet eten en niet drinken. Ze had een rood oor en was super hees. Vermoedelijk een virus in het strotte hoofd. Vanuit de dokter moesten we weer in die gloeiend hete auto terug. Vreselijk! Ze heeft de hele weg gegild naar huis. Logisch ook het was ook veel te warm. Toen we thuis waren meteen aan helemaal uitgedaan en afgekoeld met lauwe doeken toen pas trok ze helemaal bij. Ik ga nooit nooit nooit meer in zoeen weer in de auto met haar. Het is dat ik naar de dokter moest.Wat een vreselijke dag!
Afgelopen woensdag: Mijn moeder heeft op Nina gelet en ondertussen konden mijn vader en ik alle kasten opbouwen zodat we uit de rotzooi konden komen. Iedere schroef die we vast draaide leek het wel dat we een liter zweet verloren. De raam kon ook niet open op de kamer omdat we de sleutel van dat raam niet hebben. Ondertussen vaak naar onder gelopen om Nina te troosten die het natuurlijk ook heel warm had en ziek was en begon een beetje te drinken maar eten wilde ze niet.
Vandaag: Weer een hele nacht opgezeten met Nina.We waren zo moe en Dave moest werken Sinds vandaag hoest ze ook slijm op maar heeft geen koorts meer. Steeds als ze wil gaan liggen komt ze weer in een hoestbui. Vanmorgen heeft ze twee bekers water achter elkaar opgedronken alsof ze net uit de woenstijn kwam. Eten heeft ze vandaag alleen: een korst brood, halve banaan en twee krackers de rest hoefde ze weeerniet. Mijn schoonmoeder was gekomen en mijn ouders. Ik heb nu alle kleren en spullen in de kasten kunnen inruimen. Eindelijk een lichtpuntje dat ik eindelijk een beetje uit de rommel ben. Er stonden zoveel dozen en zakken met kleren dat je haast niet lopen kon. Echt vreselijk. Maar ja nu kan dat weer! De keuken is er nog steeds uit en over 6 weken komt de nieuwe keuken pas. Het is nu echt kamperen. De keuken moest eruit vanwege het leggen van de laminaat. De oude keuken komt een vriend volgende week los terug zetten tot de nieuwe keuken er is want het is echt een ramp zonder keuken. Steeds moet ik boven water halen. Maar ja dan denk ik maar zo: Ik hoef maar naar boven, in andere landen moeten vrouwen kilometers lopen om water te halen dus valt het nog mee. De tuin ziet er op dit moment uit als bij de familie Flodder overal staat wat maar ja eerst alles binnen in orde maken. Ik heb wel een leuke buurvrouw die op haar kleinkinderen past zijn ongeveer twee jaar ouder dan nina. Zo het is toch weer een heel verhaal geworden moest effe mijn ei kwijt sorry voor de grote lap leesvoer. Heb jullie wel gemist zeg…Groetyjes chantal
Chantal