Het merken van kinderjassen

toen mijn dochter voor de eerste keer naar school ging adviseerde de school om op alle spullen en kleding haar naam te zetten. Woensdag haalde ik me dochter op, maar haar paarse jas met sjaal en muts hing er niet meer. De jas was niet nieuw en was al een beetje afgesleten. We hebben allles afgezocht maar geen jas, op een kledingrek van een klas hoger die er naast hing was er wel een paarse jas blijven hangen die de juf van de klas aan me gaf omdat ze zag dat deze was achter gebleven ik keek of er een naam in stond maar geen naam en telefoonnummer ook de juf wist niet precies van wie deze was. Tot op vandaag vweek ik nog steeds wie me dochters jas heeft, de moeder of het kind moet in gaten hebben dat ze niet de goeie had wegens de sjaal, muts , naam en telefoonnummer en het feit dat de jas een paar maatjes kleiner was dan de jas die er hing. Ik vraag me dan af, heeft ze of haar dochter niks in de gaten gehad en toen de moeder de jas aan haar dochter gegeven of haar dochter de jas zelf aangetroken en de sjaal en muts opgedaan . Heeft ze omdat ze zich schaamde de jas niet meer heeft terug gegeven ze kon dit ook anoniem doen in de gevonden voorwerpen bak of me bellen dan hadden we onderling op gelost. Ik had me dochter maar de andere jas aangetrokken en thuis een nieuwe gekocht

Wie heeft ook zoiets ook eens meegemaakt, of soort gelijks en is de jas wel terug gevonden en ken je dit voorkomen.

Veel mensen die dit lezen denken he ze heeft het verandert, ja klopt na de laatste reactie. Ik mag geen reclame maken maar sommige hebben het al gevonden via google, dat zulke verhalen ook voorkomt op verschillende webblogs en forums maar dan in een iets andere versie en dat er zelfs twee verschillende van zijn. De schrijver van die weblogs en forums is me nichtje Lotte die zulke verhalen verzamelt. Ze is bezig na een ruzie met mij omdat ik er zeer veel last van heb, om alles te corigeren. Mocht je vragen hebben stuur mij maar mail, dan zal ik bij me nichtje posten.

Ik wil wel zegen dat wat ik op deze gezellige forum zet me eigen ervaring is en niet die van me nichtje Lotte.

Gewijzigd door - liantje33 op 09 Jan 2010 11:10:57

Hoi, nee ik kan je hierbij niet helpen. Wij wonen in een klein dorp waar maar weinig kinderen op school zitten, dus dat probleem komt hier niet voor. Vind het trouwens wel raar, je ziet toch neem ik aan als je kind met een andere jas thuis komt. Vind het dan net wat jij zegt wel zo netjes om dan even of te bellen of de jas op school af te geven. Veel suk6 hier mee, en hopelijk krijg je de jas nog terug.

Gr patries

Het verhaal kwam bekend voor bij iemand van dit forum. Alleen ging het om een buurjongetje wat jassen steelde. Na wat speurwerk vond ik ook dit verhaal

quote:
Het verhaal dat ik hoorde dat ze jassen en kleren steelde van school en uit restaurants en openbare gelegenheden zoals een overdekte speeltuin. Ze ging dan naar een restaurant en bij het naar huis gaan trok ze haar dochter een jas aan van een ander kindje als deze er hing. Ook wat ze zelf zei dat ze jassen en of vest had meegenomen bij een pashokje in een kledingwinkel die lagen op een kinderbugy. Op school stopte ze jas gewoon in tas van haar dochter 5 jaar, of trok deze aan en deed hierover een regenjas aan. Haar dochter ging dan s’morgens naar school met een regenjas. Het kwam naar buiten toen ze haar dochter op school een andere jas had aangetrokken toen net de moeder van het meisje van jas de jas wou pakken. De moeder zag net haar dochters jas onder de regenjas en herkende deze doordat een bruine vlek aan de voorkant had. Ze wist ook hoe haar dochtersjas eruit zag en dat deze anders was. Ze deed aangifte van diefstal en later bij verklaring kwam de rest naar buiten
Diegene die dit verhaal echter al in 2 verschillende versies op het net plaatste blijkt een bekende van je als ik even speur. Dus bij deze de vraag hoe het nu echt in elkaar zit ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!